וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרורית ורטהיים תשמש יו"ר מועצת המנהלים של קשת

3.12.2012 / 15:54

בתו של מוזי ורטהיים ואחותו של דודי ורטהיים - מייסד ודירקטור בחברה מיום הקמתה - תחליף בתפקיד את אברהם נתן, שכיהן בו כשנתיים

דירקטוריון זכיינית ערוץ 2 קשת בחר היום את עו"ד דרורית ורטהיים ליו"ר מועצת המנהלים. ורטהיים תיכנס לנעליו של אברהם נתן, המשמש כיום כיו"ר הדירקטוריון, החל מה-1 בינואר 2013. נתן יסיים את תפקידו בתום כשנתיים.

מקשת נמסר היום כי: "דרורית ורטהיים, בתו של מוזי ורטהיים ואחותו של דודי ורטהיים, מייסד ודירקטור בחברה מיום הקמתה, היא עו"ד במקצועה בעלת ניסיון עסקי רב, כמו כן היא מקדישה מזמנה לפעילות ציבורית רחבת היקף".

דודי ורטהיים: "כמי שיסד את קשת ביחד עם אבי מוזי ורטהיים וכמי שמלווה את קשת באופן אינטנסיבי בדירקטוריון מיום הקמתה אני מודה לאברהם נתן על תרומתו כיו?ר ושמח שאחותי דרורית נכנסת לתפקיד היו"ר ואני מאחל לה הצלחה במיוחד בימים קשים אלה עת קשת ניצבת בפני אתגרים גדולים ונאלצת לפטר בצער רב עובדים מסורים".

אברהם נתן: "הייתה לי הזכות להיות שותף ולכהן כיו?ר דירקטוריון קשת בתקופה מאתגרת בשוק ייחודי דינמי ורווי שינויים. בשנתיים אלה, המשבר בשוק הפרסום והתקשורת רק העמיק והחמיר. זוהי השעה לטפל בתחלואי התנאים הבלתי אפשריים בהם מתקיימת הטלוויזיה המסחרית בישראל. אני מבקש להודות למוזי ודודי ורטהיים על האמון שנתנו בי, לעמיתי בדירקטוריון, לאבי ניר מנכ?ל קשת, להנהלה ועובדי החברה".

דרורית ורטהיים: "ברצוני להודות לחברי מועצת המנהלים על הבחירה. בימים אלו עובר שוק הטלוויזיה תקופה סוערת במיוחד ואנו צפויים להמשיך ולהתמודד עם תקופה רוויית אתגרים גם בעתיד הקרוב. עם זאת, אני בטוחה כי יחד עם מנכ"ל קשת אבי ניר, מועצת המנהלים, הנהלת קשת והעובדים המסורים, נמשיך להוביל בהצלחה את שוק הטלוויזיה בישראל".

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "תודה תודה ממני ומעובדי קשת לאברהם. בתקופה בה כיהן כיו?ר החברה הוא השכיל לנווט בין העולמות השונים בהם אנו פועלים. לאפשר לנו את חופש היצירה והתעשיה וההמראה, לצד גיבוי מלא ובטחון כלכלי. אני רוצה להודות לאברהם גם אישית על ההתגייסות המלאה לצידי לנוכח הקשיים הרבים מסביב. תודה על מה שלימדת, על הידע והתבונה והתרומה הרבה.דרורית כבר מהווה חלק מהרקמה החיה של קשת. האמונה שלה בעתידה של החברה ובחזון ארוך טווח, תסייע לנו לקחת את הישגי השנים האחרונות רחוק יותר וגבוה יותר".

מדירקטוריון קשת נמסר: "המשבר החמור מחייב אותנו כיום, כבעלי מניות, להשקיע עשרות מיליוני שקלים על מנת לסייע לחברה להתמודד עם המצב הכלכלי. יש להתאים את תנאי הרגולציה למציאות ולא להתנהל במנותק ממנה. רק פעולה מידית תציל את ערוץ 10, ערוץ 2 ואת תעשיית הטלוויזיה כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully