וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב סכינים: גם בערוץ האוכל נערכים לבחירות

4.12.2012 / 15:49

נבחרת השפים וצופי ערוץ האוכל יחליטו מי הפוליטיקאי שמבשל לא רק "דילים", אלא גם הכי טוב בבית המחוקקים הישראלי

גופי התקשורת הישראלים מסרבים לפספס את תנועת הצופים הגבוהה אשר טמונה במשדרי הבחירות. כך גם כשמדובר בערוצי הנישה. לכן, בהודעה פרסומית מיוחדת מטעם ערוץ האוכל מבית "עני תקשורת" שהופצה הבוקר לראשי המפלגות ודובריהם, נקראו מתמודדים שונים לכנסת הבאה לעימות שונה מהרגיל: הפעם לא ידרשו לענות על נושאי שלום וביטחון, חינוך, בריאות ורווחה, אלא להוכיח לעם ישראל מיהו הבשלן הטוב ביותר.

את ההחלטה הסופית יקבלו צופי ערוץ האוכל ונבחרת השפים של הערוץ ביום שידורים מיוחד ביום הבחירות במהלכו יצטרף צוות הערוץ לפוליטיקאים שונים במטבח ויסקר את תהליך הבישול, מרגע ההחלטה על מתכון מיוחד, דרך בחירת המרכיבים למנה ועד להכרזה על המנצח בבחירות הישירות לראשות המטבח.

שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי הלייף-סטייל ב"ענני תקשורת": "כמו שהצבא צועד על קיבתו, עם ישראל ישמח מאוד לראות את הפוליטיקאים שלו עם סינר במטבח ולקבל טיפים לארוחות משפחתיות ובמיוחד ארוחות בריאות. בימים אלה נפנה לכל המפלגות כדי שיקחו חלק בפרוייקט המיוחד שיעביר גם מסר של משפחתיות ואוכל בריא".

שירי לימור-לדרמן, מנהלת ערוץ האוכל: "ערוץ האוכל נמצא עם יד על הדופק הקולינרי בכל ימות השנה וכמובן יתן ביטוי בשידוריו גם בתקופת הבחירות הקרובה. ידוע שבישראל כל אדם הוא שף בפוטנציה, לכן הגיע זמן לבדוק אם הנבחרים שלנו מייצגים אותנו גם במטבח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully