וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! מקימה חברת מדיה חדשה; ליאור דורי מונה למנכ"ל

5.12.2012 / 9:32

החברה תתמקד בתחום פרסום מבוסס תוצאות, טכנולוגיות מסחר, פרסום התנהגותי ופתרונות מדיה מתקדמים. כחלק מהמהלך תמוזג atom media של וואלה! עם החברה החדשה

קבוצת וואלה!, המפעילה את פורטל האינטרנט המוביל בישראל, מודיעה על הקמת חברת מדיה חדשה אשר תתמקד בתחום פרסום מבוסס תוצאות (performance), טכנולוגיות מסחר, פרסום התנהגותי ופתרונות מדיה מתקדמים. כחלק ממהלך זה תמוזג atom media, חברת הפרפורמנס של וואלה!, לתוך החברה החדשה.

ליאור דורי (36), מונה לכהן כמנכ"ל חברת המדיה החדשה. דורי מצטרף לוואלה! לאחר כהונה של כתשע שנים במגוון תפקידים בקבוצת יוניברסל ומביא עמו ניסיון רב שנים בכל תחומי המדיה הדיגיטלית. הוא התחיל את דרכו ביוניברסל מקאן, ובהמשך התמנה לתפקיד סמנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל בעת הקמתה. לדורי תואר ראשון בכלכלה וקולנוע מאוניברסיטת תל אביב.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "החברה החדשה שוואלה! מקימה תחזק את יכולות פריסת המדיה ותשכלל את פתרונות הפרסום מבוסס התוצאות שאנו מציעים למפרסמים, במקביל לפרסום מבוסס CPM. ליאור הוא איש מקצוע לעילא עם יכולות מוכחות. אין לי ספק שהוא יתרום לוואלה! מניסיונו וכישרונו ויסייע למערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully