וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים התלוננו, רשת שינתה הפרומו ל-The voice

6.12.2012 / 13:42

הפרומו של רשת לקידום התוכנית בו נראית שרית חדד רוכבת על אופנוע בלי קסדה הספיק על מנת שתלונה רשמית תוגש בנושא לרשות השנייה, בעקבותיו הורידה הזכיינית את הקטע

בזכיינית ערוץ 2 מאוד מרוצים מהפרומו על העונה החדשה המלווה את השקת העונה הבאה של The voice ביום רביעי, אבל היו מי שמצאו בו גם מסרים שליליים. בפרומו נראים המנטורים של התכנית מנהלים מרדף אחר מיקרופון בין בניינים ורכבות והוא מבוים בסגנון הלקוח מסרטי אקשן, נראית למשך זמן קצר שרית חדד כאשר היא רוכבת על אופנוע בלי קסדה. שניות האלה הספיקו על מנת שתלונה רשמית תוגש בנושא לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

"מכיוון שמדובר גם בעבירה על החוק וגם בסכנה גדולה, ראיתי לנכון לפנות לנציב פניות הציבור של הרשות השנייה", כתב מנהל פורום קטנועים בתפוז אלי לייבנר, אשר פנה לנציב תלונות הציבור ברשות, דוד רגב. "כרוכב וכמנהל של פורום דו גלגלי בפורטל גדול בארץ, חשובה לי מאד הבטיחות ברכיבה ואני מנסה להנחיל אותה לגולשי הפורום. אני מניח שזה לא ריאלי להסיר את הפרומו ולהפיק חדש, אבל בהחלט רואה מקום להסרה או עריכה מחדש של הקטע הקצר בו נראית חדד רוכבת ללא קסדה", כתב. בהמשך קרא לייבנר גם לחבריו לפורום לשלוח פניות דומות.

למרות שמדובר בפרומו בעל עלילה בדיונית, בלשכת הנציב התייחסו לתלונה ברצינות ופנו בנושא. בשל כך הוחלט בזכיינית לצמצם את שידור הפרומו.

צפו בפרומו המדובר, עם קסדה על הראש

אילת מצגר, מנכ"לית הרשות מסרה היום כי: "הרשות רואה חשיבות רבה בקידום המודעות הציבורית לנהיגה נכונה בדרכים תוך שמירה על כללי הזהירות הנדרשים ועמידה בהוראות החוק. המאבק בתאונות הדרכים הוא מאבק ראוי וחשוב שיש להקפיד לקדמו גם על מסך הטלוויזיה".

נציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב בירך על הסרת הקטע מהקדימון. "מאז כניסתי לתפקיד אני מקדם את המאבק בתאונות הדרכים, בין היתר באמצעות דרישה שמרואיינים המצולמים תוך כדי נסיעה יחגרו חגורות בטיחות. אני סבור כי אין בבקשה זו משום פגיעה בחופש הביטוי והיצירה ומנגד היא אך יכולה לתרום למאבק בתאונות הדרכים".

מרשת נמסר בתגובה: "הפרומו המדהים של The voice נטוע כולו בעולמות של פנטזיה וסרים בדיוניים. אנחנו סומכים על קהל הצופים אשר מבין את השפה הקולנועית של הפרומו ואנחנו בטוחים שהוא לא ירכב על אופנוע בלי קסדה כפי שאנו סומכים עליו שלא ירוץ על גג רכבת נוסעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully