וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו ת"א רוצה אקטואליה: גייס את נדב פרי לתוכנית בחירות

6.12.2012 / 18:08

התכנית, תחת השם "פוליטיקה עכשיו", תשודר מדי בוקר לאורך כל מערכת הבחירות ועד ספירת קולות החיילים והמגעים הקואליציוניים

רדיו ת"א 102FM מתכונן לבחירות ומשיק תכנית פוליטית יומית חדשה בהגשת הפרשן הפוליטי נדב פרי (חדשות 10), לצד אורחים מתחלפים, בהם אושיות בכירות מתחומי הפוליטיקה, הפרסום, התקשורת והבידור.

התכנית, תחת השם "פוליטיקה עכשיו" תשודר מדי בוקר בין השעות 09:30-11:00, לאורך כל מערכת הבחירות ועד ספירת קולות החיילים והמגעים הקואליציוניים.

מהתחנה נמסר כי התכנית צפויה להיות "קרקס בחירות ססגוני ודמוקרטי, ומטרתה לעזור למיליוני ישראלים מתלבטים להחליט איזה פתק לשים בקלפי בבחירות הקרובות, כמו גם להבין לעומק את הספינים השונים והמשונים מאחורי כל הצהרה של כל פוליטיקאי".

בין האורחים הראשונים שכבר הבטיחו את מקומם בעמדת המגיש האורח: איש יחסי ציבור רני רהב, הפרסומאי מושיק תאומים, הבימאי והמגיש עידו רוזנבלום, הלוביסטית עליזה גורן, מזכיר הממשלה לשעבר ישראל מימון, התמלילן יוסי גיספן, השחקנית צופית גרנט, השף חיים כהן ומר טלוויזיה חיים יבין.

נדב פרי מסר: "תמיד כיף לשדר ברדיו, בייחוד במקום כמו רדיו תל אביב שמאפשר לטפל באקטואליה קצת אחרת. הכוונה היא לייצר תכנית שתסקר את מערכת הבחירות עם דגש חזק יותר על מאחורי הקלעים, ופחות על פוליטיקאים שמדקלמים סיסמאות".

אבי משולם, מנכ"ל רדיו ת"א 102FM: "מאזיני רדיו ת"א יקבלו בכל בוקר מדריך יומי לפירוק הזירה הפוליטית. באמצעות הניתוח הפוליטי החריף והמקורי של נדב והמגישים האורחים, ננטרל את הספינים של יועצי התקשורת, נגלה את המספרים האמתיים מאחורי הסקרים, נבדוק מי המפלגות שמנצחות גם בפייסבוק, מה באמת שווים הקמפיינים היקרים, ואיזה פוליטיקאי צריך להתכונן לקבל דמי אבטלה אחרי הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully