וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבעות שחורות

9.12.2012 / 10:42

המהדורה הגרמנית האחרונה של "הפייננשל טיימס" הודפסה בסופ"ש עם שער שחור. העיתון לא הצליח מעולם להרוויח, וכותרת הפרידה שלו, "סוף סוף בשחור", היא רמז לנתוניו הכלכליים

המהדורה הגרמנית של "הפייננשל טיימס" שהושקה לפני 12 שנה הודפסה בסוף השבוע עם שער שחור המסמל את הוצאתה לאור בפעם האחרונה. העיתון לא הצליח מעולם להיות רווחי, וכותרתו האחרונה הייתה "סוף סוף בשחור" - רמז לצבע שבו מסומנים רווחים בנתוני הבורסה עליהם דיווח במהלך השנים. משם העיתון שהופיע בכותרת, "Financial Times" הושמטו אותיות כך שייכתב "Final Times " - ימים אחרונים.

לא בכך הסתיים ההומור העצמי של מערכת העיתון הקורס. בעמוד האחורי של העיתון פורסמה תמונת אנשי המערכת של העיתון קדים קידה בפני המצלמה. התמונה הועלתה לעמוד הפייסבוק של העיתון בצירוף התנצלות אירונית בפני הקוראים, המפרסמים, הפוליטיקאים והדוברים מולם עבדו בעיתון. "אם היינו צריכים להתחיל את הכל שוב מההתחלה, היינו עושים שוב בדיוק את אותו הדבר", כתבו אנשי העיתון.

המהדורה הגרמנית של "הפייננשל טיימס", העיתון הכלכלי הבריטי, יצאה לאור לראשונה בשנת 2000. לפני ארבע שנים מחצית האחזקות בה נמכרו לקבוצת G&J הגרמנית, אולם גם לאחר עסקת המכירה המשיך העיתון לצבור הפסדים. תפוצתו עמדה, עם סגירתו, על כ-100 אלף עותקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully