וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאר רק ברשת: "קמפיין הבולבולים" של דורקס נפסל לשידור בערוצים 2 ו-10

10.12.2012 / 13:28

הרשות השנייה פסלה את הסרטון בשם "ארבעה כללים לשמירה על הבולבול" בליווי קריינותו של אהוד גרף, בנימוק שהוא "אינו מתאים לשידור בערוצי הטלוויזיה המרכזיים בישראל"

סרטון הפרסומת מתוך "קמפיין הבולבולים" של דורקס נפסל לשידור בערוצים 2 ו-10. הסרטון בשם "ארבעה כללים לשמירה על הבולבול" בקריינות של אהוד גרף הוא המשך לסרטון ויראלי שהופץ לפני שנה תחת השם "חייבים לשמור על הבולבול", והשנה ביקשה חברת דורקס לעלות עימו גם בערוצי הטלוויזיה המסחריים במקביל לפרסום ברשתות החברתיות.

הסרטון ההומוריסטי נועד לקדם את מכירות הקונדומים של חברת דורקס בישראל, וכן מבצע "תרום קונדום" אותו מפעילה החברה בשיתוף עם הוועד למלחמה באיידס. בסרטון מקריין אנסקי טקסט המתייחס לאיבר המין הגברי, בעוד על המרקע מוצגת הנפשה באמצעות הציפור בולבול.

את ההחלטה לפסול את התשדיר קיבלה מנכ"לית הרשות השנייה איילת מצגר, והנימוק לכך שהוצג בפני החברה היה כי תשדיר הפרסומת עומד בניגוד לכללי האתיקה בפרסומות מאחר וקיימות בו רמיזות מיניות בוטות ויש בו כדי להביא לפגיעה ברגשות הציבור.

צפו בקמפיין הויראלי המדובר

הרשות השנייה: "חשש שיפגע בציבור הרחב על קהליו השונים והמגוונים"

בחברת "רקיט בנקיזר" המשווקת את מוצרי דורקס בישראל, לא מאוכזבים ההחלטה. "מבחינתנו מלכתחילה הקמפיין אמור היה להיות וויראלי, זה חלק מהותי ממנו וכך הוא פוגע בדיוק בקהל היעד", אומרת סמנכ"ל השיווק של החברה טל בן פורת. "רצינו לראות אם זה יצליח בטלוויזיה ואם יש לזה מקום, אבל אנחנו לא מאוכזבים. האפקטיביות של הסביבה הדיגיטלית מבחינת הקהל היא טובה יותר בדיגיטל".

"יש הבדל בין הקמפיין הראשון לקמפיין הנוכחי", היא עונה לשאלה מה עוד שונה מלבד הניסיון לעלות הפעם בטלוויזיה. "בקמפיין הראשון (שהושק ברשת לפני שנה, ד.א) היה המון הייפ בגלל הטיזריות, שלא נחשף בתחילה מי עומד מאחוריו. ההחלטה ללכת ל'בולבולים 2' הייתה לא פשוטה כי היה רף מאוד גבוה, אבל הרגשנו שגם הפעם יש עניין ומסר רלוונטי שאפשר להעביר בצורה הומוריסטית בשפת המותג ולכן הלכנו על זה. התוצאות בינתיים מצוינות.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה לפסילת הקמפיין של דורקס: "על הרשות השנייה בתפקידה כרשות ציבורית מוטלת האחריות להביא לידי ביטוי בהחלטותיה את מכלול העמדות והשיקולים הקיימים. שידור פרסומת זו אינו מתאים לשידור בערוצי הטלוויזיה המרכזיים בישראל, בשל חשש שיפגע בציבור הרחב על קהליו השונים והמגוונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully