וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: בכירי ערוץ 10 ייפגשו עם יו"ר הכנסת רובי ריבלין

12.12.2012 / 21:33

בפגישה, שנקבעה לבקשת הערוץ, ינסו יו"ר דירקטוריון הערוץ, מנכ"ל הערוץ ובכירים נוספים, לשכנע את יו"ר הכנסת לאפשר את תהליך החקיקה על פי מתווה לוקר, על מנת למנוע סגירתו

ניסיונות אחרונים מצד ערוץ 10 לשבור את המקלות שנתקעו בגלגלי החקיקה על רקע תקופת הבחירות: מחר בשעה 11:30 תתקיים פגישה בין ראשי ערוץ 10 וקבוצה של עיתונאים מהערוץ עם יו"ר הכנסת ראובן רבלין, במטרה לשכנעו לאפשר את תהליך החקיקה שחיוני כעת בכדי למנוע את סגירת הערוץ ב-31 בדצמבר .

בפגישה עם יו"ר הכנסת שתתקיים בלשכתו במשכן ישתתפו אבי בלשניקוב, מיכל גרייבסקי, יואב הלדמן, אבי אלקלעי, דבורה קמחי ודוד ועקנין וכן קבוצה של עיתונאים בניהם: מוטי קירשנבאום, אושרת קוטלר, נדב אייל, גיא מרוז ומתן חודורוב.

בערוץ מגדירים את הפגישה שנקבעה לבקשתם כ"גורלית לקיומו של הערוץ", זאת נוכח החלטתם של ראש הממשלה נתניהו ושל יו"ר הכנסת ריבלין שלא לאפשר תהליכי חקיקה לפני הבחירות ב 22 בינואר, כאשר זכיונו של ערוץ 10 מסתיים ב 31 בדצמבר, וללא החקיקה שהומלצה על ידי ועדת לוקר, זכיונו של הערוץ לא יוארך והוא לא יוכל להמשיך ולשדר מעבר ליום שני ה-31 בדצמבר.

כזכור לפני מספר ימים כינס שר האוצר יובל שטייניץ מסיבת עיתונאים בה הודיע כי כנציג ממשלת ישראל הוא מאמץ את כל המלצות ועדת לוקר וכי הוא תומך ויפעל לבצע את החקיקה הנדרשת כפי שפורט במסמך ההמלצות של ועדת לוקר.

יצוין כי ההחלטה הגורפת על מניעת חקיקה לפני הבחירות גם עומדת בניגוד להודעתו של היועץ המשפטי לממשלה למחרת אימוץ המלצות הועדה על ידי שר האוצר, בה הודיע עו"ד יהודה ויינשטיין כי הוא תומך בהסדר שועדת לוקר גיבשה וכי הוא ילווה את הליכי החקיקה ואת ההסדרים המתגבשים לאור עקרונות היסוד של שלטון החוק וחופש הביטוי.

בערוץ מציינים הערב כי "אמתלת תקופת הבחירות היא זו שטרפדה את האפשרות שערוץ 10 יוכל לקבל רישיון בהינתן הסדר חובות, לאחר שפקידי האוצר טענו כי ייעוץ משפטי אינו מאפשר לקיים את חוק הרשיונות בעת בחירות".

עוד מציינים בערוץ כי "הפגישה עם יו"ר הכנסת נועדה בכדי לבקש ממר רבלין שיאפשר את הליך החקיקה המתחייב מהמלצות ועדת לוקר כבר בשבוע הקרוב, בייחוד לאור התמיכה הנחרצת שהביע ממש לא מזמן בהמשך פעילותו של הערוץ". גורם בערוץ אף הזכיר הערב כי "כשר התקשורת היה זה ראובן ריבלין אשר חנך את פתיחתו של הערוץ".

עוד בנושא:
אחרי החתימה: איך יגיע הערוץ ל-2013 ומי יהיה המנכ"ל?
בכירי ערוץ 10 והאוצר חתמו על ההסכם; ”לחזור להתרכז בעשייה טלוויזיונית”
אושר הסכם להצלת ערוץ 10: הזיכיון יוארך בשנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully