וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם לנדס: "אנחנו נלחמים עד הרגע האחרון"

14.12.2012 / 10:04

מפיק החדשות המקומיות התייחס הבוקר ב”מייבשים את הביצה” למצב המערך. עוד בתוכנית, יו”ר דירקטוריון חדשות 2 תמי רווה, על המשבר: ”אם המצב יימשך, בינואר נחשיך המסך”

בסופו של שבוע סוער עבור עובדי החדשות המקומיות, רם לנדס, מפיק המערך, התראיין הבוקר בתוכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו ת"א FM102 והתייחס למצב. "לחדשות המקומיות יש חשיבות לאזרחים רבים במדינת ישראל, אזרחים אשר עסוקים בתלאות היום יום והחדשות המקומיות הן היחידות שמעדכנות אותם מה קורה סביב הבית שלהם". בנוגע לחשיבות המקצועית של המערך הוסיף לנדס: "זה המסלול היחידי של צעיר מהפריפריה להכניס רגל אל תוך תעשיית התקשורת, הרי לא כולם מצליחים להתקבל לגלי צה"ל".

בתשובה לשאלתו של גולדן בנוגע להחלטות האוצר בכל הנוגע לעתיד החדשות המקומיות הוסיף: "ביום בהיר אחד, פקידת אוצר אחת החליטה לעצור תהליך חשוב, כי לדעתה הוא לא".

בתשובה לשאלתה של כידון על המצב שנוצר בו הממשלה מחזיקה את השליטה על כלי התקשורת, השיב: "דווקא מהשאלה הזו אני מאוד מופתע, מפלגת הליכוד שיושבת בשלטון, לה יש נציגים בפריפריה, זאת שחרטה על דגלה את דגל שיקום השכונות והקטנת הפערים בין המרכז לפריפריה, היא זאת שפעלה במרוצת השנים נגד קיפוח. עכשיו, במקום לעזור לאותם אזרחים בכך שתשאיר אותם מעודכנים ומודעים, היא הולכת לנתק אותם מהחדשות שבאמת מעניינות אותם".

בסיום דבריו אמר לנדס: "אנחנו נמצאים בקרב קיומי על התודעה שלנו בעולם, נמשיך להילחם עד הרגע האחרון".

"אם המצב יימשך ככה, בינואר נחשיך את החדשות"

גם תמי נווה, יו"ר דירקטוריון חדשות 2, התראיינה הבוקר בתוכנית והתייחסה לאפשרות שימצא פתרון לערוץ 10 בעוד שלשתי הזכיינות רשת וקשת אין כרגע פתרון: "זה יהיה מאוד לא הוגן אם לערוץ 10 יימצא פתרון בעוד הזכיינות לא זוכות להתייחסות חיוביות ותמיכה מהממשלה, אנחנו מעוניינים ורוצים תחרות, אבל רוצים שתהיה הוגנת והשוואת תנאים, לא רוצים להרגיש מקופחים".

בתשובה לשאלתו של גולדן האם לאבי וייס יהיה בחודש הקרוב מאיפה לשלם לעובדי חברת החדשות, השיבה רווה: "אני לא יודעת מה לענות לך, בהרמת הכוסית לחג החנוכה התפללנו שיקרה לנו נס, כרגע אין לנו איך לשלם משכורות בחודש הקרוב, אם המצב יימשך ככה, בינואר נחשיך את החדשות, מדובר כאן בקיצוץ של 10 מיליון שקלים מתקציב שכבר קוצץ, דבר אשר לא מותיר לנו ברירה אלא רק לקצץ תוכניות ולפטר עובדים".

בתשובה לשאלתה של כידון בכל הקשור "לנשק יום הדין" של חברת החדשות, הוסיפה רווה: "אין לנו דבר כזה, אנחנו נציגי הציבור, ועלינו לפעול למען הציבור, בכך שנמשיך להעביר לו את התכנים האיכותיים, התכנים שהוא אוהב, הרי אנחנו מדורת השבט של הציבור בישראל, אני רק יכולה להגיד שהמצב לא נראה טוב".

הדברים נאמרו במסגרת התוכנית "מייבשים הביצה", בהגשתם של שי גולדן ושרון כידון, המשודרת מדי שישי ברדיו ת"א FM102, בין השעות 08:00-10:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully