וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': "נתניהו פועל אישית לסגירת ערוץ 10"

16.12.2012 / 10:03

יו”ר מפלגת העבודה תקפה הבוקר אישית את רה”מ: ”נתניהו עושה זאת פשוט משום שהערוץ אינו משרת אותו ערב בחירות ומתעקש לעשות עבודה עיתונאית”

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', תקפה הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמרה כי הוא "פועל אישית לסגירת ערוץ 10, חרף סיכומים מפורטים שהושגו להצלת הערוץ, פשוט משום שהערוץ אינו משרת אותו ערב בחירות ומתעקש לעשות עבודה עיתונאית". יחימוביץ' אמרה כי נתניהו מנסה "להוריד את הערוץ על ארבע ולהתחנן על חייו עד יום הבחירות, תוך כדי השלטת פחד ואיום שיאלצו את העיתונאים להעניק לו סיקור אוהד".

לפני שלושה ימים אמרה יחימוביץ' דברים דומים, והוסיפה כי "באקט אנטי-מוסרי ואנטי-דמוקרטי, שבו ראש הממשלה במו ידיו סוגר ערוץ טלוויזיה מרכזי וחשוב במדינת ישראל, ומשדר ליתר כלי התקשורת מסר כי מוטב שיהללו וישבחו אותו פן יבולע גם להם". היא קראה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה ויינשטיין להתערב במשבר ולכפות על ראש הממשלה להביא לדיון בממשלה את המלצות ועדת לוקר בדחיפות.

גם ח"כ איתן כבל ממפלגתה, התייחס היום למצב הערוץ והפנה אצבע מאשימה כלפי נתניהו. "נראה שרה"מ נחוש לסגור את ערוץ 10. אני לא יודע אם זאת עצה של פינקלשטיין או שרה"מ החליט בעצמו להיות התליין של התקשורת החופשית בישראל אבל זה מריח רע ונראה רע. במקום להילחם בפערים החברתיים נלחם נתניהו ברביב דרוקר. במקום לדאוג לאחיות הוא דואג למגר תחקירים נגדו. אין הסבר הגיוני לאובססיה שאחזה ברה"מ בנוגע לערוץ 10 אבל זה מזכיר את הקוזה נוסטרה שם שום דבר לא אישי, אבל הכל אישי. אני קורא ליו"ר הכנסת לכנס דיון דחוף בנושא על מנת שנמנע את סגירת הערוץ ופיטורי עובדיו".

אמש דירקטוריון ערוץ 10 החליט על סגירת החברה ופיטורי כל העובדים בסוף החודש הנוכחי, זאת על רקע החלטת ראש הממשלה שלא להעלות בינתיים להצבעה את הצעת החוק המבוססת על מתווה ועדת לוקר, המסדירה את הארכת זיכיונו של הערוץ.

חלוקת מכתבי הפיטורין בפועל נדחתה ב-48 שעות ליום שלישי הקרוב לאחר שמנכ?ל משרד רה?מ הגיע לדיון וביקש שהות נוספת לבדיקת פתרונות אפשריים. בוועד העובדים התייחסו לכך ואמרו: "לצערנו, המנכ?ל סירב להתייחס לשאלות ספציפיות בדבר כיווני הפעולה שיבחן ואפילו ללוחות הזמנים שבמסגרתם ישלים את הבדיקה. לכן, צריך להודות שכרגע המצב לא נראה אופטימי".

היום ישולבו במקבצי הפרסומות שני תשדירים ראשונים מטעם העובדים, ובמקביל יכינו שלוש תכניות אקטואליה אייטמים חדשותיים בנושא המשבר המחריף בשוק התקשורת. "בשלב הראשון תדירות השידורים וסגנון ההתבטאות ייראו לחלקכם רכים מידי, אבל הקו שננקוט על המסך יחריף מאוד אם אכן לא יושג פתרון בתוך יומיים", אמרו בוועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully