וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקור ראשון, מעריב שני

16.12.2012 / 17:35

משפט של עורך מקור ראשון לשעבר, אשר כלל ביקורת על הקהילה הגאה, הושמט הבוקר מהמאמר אשר פורסם בסינדיקציה גם במעריב. אמנון לורד: "לכל מערכת יש את שיקול דעתה"

משפט ממאמרו של עורך מקור ראשון לשעבר אמנון לורד שעסק בטבח בקונטיקט, ואשר כלל התייחסות לקהילה הגאה, אשר התפרסם הבוקר על שער מקור ראשון ובמדור הדעות של מעריב - הושמט ממעריב, אבל התפרסם במקור ראשון. "האם זה מתקדם יותר שבעיר אוניברסיטאית מסוימת הנורמה היא חד-מיניות, בעיקר של לסביות?", שאל לורד את קוראיו, והעביר ביקורת על האופי הליברלי מדי לדעתו של מדינות מסוימות בארצות הברית.

קוראי מעריב, לא נתקלו הבוקר בתהייה הזו בעיתון - אלא דווקא קוראי מקור ראשון. גורם במעריב אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי כאשר מתפרסמים מאמרים זהים בשני העיתונים, במסגרת הסינדיקציה הנהוגה ביניהם מאז רכש מו"ל שלמה בן צבי את מקור ראשון את מעריב, הם אמורים להתפרסם באופן זהה בשני העיתונים - וההבדל שעלה היום במאמרו של לורד הוא חריג.

אמנון לורד אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "לכל מערכת יש את שיקול דעתה, כנראה שמישהו במערכת החליט לשנות את הטקסט ולהשמיט ממנו את המשפט". תגובת מעריב לשאלה מדוע נערך המאמר אחרת - טרם התקבלה.

הטור במעריב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטור ב"מקור ראשון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully