וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גלריה": פיטורים נוספים וסגירת מדורים

17.12.2012 / 12:42

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתב המוזיקה אורי זר אביב, וכתבת האומנות והתרבות קמיע סמית - יעזבו את העיתון. במקביל, יבוטלו המדורים "ביקור סטודיו" ו"לראות ולהיראות"

מוסף "גלריה" של הארץ ממשיך להצטמצם: לוואלה! ברנז'ה נודע כי אורי זר אביב, כתב המוזיקה של העיתון, זומן לשימוע שלפני פיטורים והוא צפוי לסיים את תפקידו - זאת במסגרת צמצום כח האדם של העיתון והקיצוץ בתקציב קבוצת הארץ לקראת שנת 2013. בשלב זה לא ימונה לו מחליף, ותחום המוזיקה יסוקר בעיתון על ידי על משה קוטנר ובן שלו. המדור השבועי "גילוי מרעיש", שחשף להקות חדשות - יבוטל.

זר אביב הצטרף למוסף התרבות "גלריה" של עיתון הארץ לפני קצת יותר משנה, לאחר ששימש ככתב המוזיקה והלילה של מגזין "טיימאאוט". הוא החליף תפקיד את ניב הדס. זר אביב כותב מגיש ברדיו הבינתחומי הרצליה את תכנית הרדיו "אור בזויות" וכותב את בלוג המוזיקה המלווה אותה.כמו כן הוא משמש כדיג'יי וכעורך מוזיקלי.

נוסף לזר אביב עזבה לאחרונה את מוסף "גלריה" כתבת האומנות והתרבות קמיע סמית, ואת התחום יסקרו מעתה אלי ערמון אזולאי וגליה יהב בלבד. עזיבתה סמית ממשיכה את קו צמצום תחום האומנות במוסף לאחר עזיבותיהן בשבועות האחרונים של מבקרת האמנות סמדר שפי וכתבת התרבות הבכירה ציפי שוחט, שתיהן עזבו לאחר יותר משני עשורים בעיתון. כתב העיצוב יובל סער, סיים גם הוא לאחרונה את תפקידו.

לצד הפיטורים והעזיבות במוסף גלריה, צומצמו גם המדורים הקבועים. חוץ מ"גילוי מרעיש" שירד עם עזיבתו של זר אביב, בוטלו גם המדורים השבועיים "ביקור סטודיו" ו"לראות ולהיראות". מדורים קבועים אחרים כמו "התנועה האמנותית" ו"תערוכות נפתחות" יצומצמו באופן ניכר. החודש פורסם במוסף גם המדור האחרון של דורית לנדס, כתבת הטיפוח והקוסמטיקה הוותיקה של עיתון הארץ.

אורי זר אביב בחר שלא להגיב לידיעה. את תגובתה של קמיע סמית לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully