וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את יובל כהן

17.12.2012 / 13:29

מנכ"ל ערוץ 98 - הערוץ הקהילתי הארצי (צילום: מזמור הפקות)

מה בעצם אני עושה? משמש כמנכ"ל ערוץ 98 - הערוץ הקהילתי הארצי שמשודר ב-HOT וב-yes. בפועל, אני אחראי על לוח השידורים בערוץ, החל מעריכה של כתבות ועד להצבתן ברצועות השידור השונות.

המטרות המרכזיות בעבודתי, מלבד הניהול השוטף, הינן להביא את הערוץ הן מבחינת רמה והן מבחינת חשיפה אל המקום הראוי לערוץ, אשר הינו המראה האמתית ביותר של החברה הישראלית היום.

השכלה: בית הספר "קמרה אובסקורה". סיימתי כבוגר החוג לקולנוע.

תפקידים קודמים: במאי ועורך עצמאי של סרטים תיעודיים ותוכניות תיעודיות, אשר שודרו בערוצים מרכזים כמו ערוץ 8, ערוץ 2, ערוץ 1, WDR ו-ARTE. אוהב את כל ילדי במידה שווה אבל כאן אציין את הסרטים "שפוי לא שפוי" ו"מחזור 2000" ואת התוכנית שבועית "רפיק חלבי בשטח" אשר הינה התיעוד המעמיק ביותר שנעשה אי פעם לחברה הערבית בישראל ושבמשך שנים שימשתי כעורך שלה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: המפיק אברהם קושניר והבמאית דליה מבורך, אשר איתם עבדתי כצלם של התוכנית "חלום עליכם" עם עוזי חיטמן.

איפה אתה בעוד 5 שנים? מקווה שבערך באותו מקום. כלומר יצירה וליווי של פרויקטים תיעודיים וליווי של פרויקטים תיעודיים עם יוצרים (כמו רבים מהיוצרים של ערוץ 98), אשר יוצרים קודם כל מתוך מחויבות לחברה בה הם חיים.

מה אוכל לצהריים? אני מאד אוהב לבשל ומשתדל להביא אוכל מהבית, אבל סנדוויץ' מהקיוסק בפינה הוא תמיד אפשרות טובה.

פרגן למתחרים: ערוץ 8 ו-yes דוקו הם שותפים דומיננטיים לפריחה של הקולנוע התיעודי הישראלי. אני מקווה שגם בתקופה זאת, בה עולם התקשרות עובר שינוים כל כך דרמטיים הם ימצאו את הכוח והיכולת להמשיך ולהוביל תחום זה. שני ערוצים אילו הנם מודל עבורי לטלוויזיה רלוונטית ואיכותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully