וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין מעריב לגלובס

17.12.2012 / 19:27

על פי ההסכם, העיתון הכלכלי יספק תכנים למוסף "עסקים" המתפקד כיום באופן חלקי בלבד לאחר שמרבית חברי המערכת בו פוטרו

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין גלובס לבין מעריב לפיו יספק העיתון הכלכלי תכנים כלכליים למוסף "עסקים" של העיתון המתפקד כיום באופן חלקי בלבד לאחר שמרבית חברי המערכת בו פוטרו.

המשא-ומתן בין מו"ל מעריב שלמה בן צבי לבין גלובס התקיים בשבועות האחרונים, במקביל למשא ומתן דומה עם ערוץ הספורט בנוגע לתכנים למוסף הספורט של מעריב. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, במקביל ניהל בן צבי מגעים גם עם קבוצת הארץ ונבחן שת"פ עם העיתון הכלכלי "דה מרקר" - אולם ייתכן כי מגעים אלה היו ל מנת ליצור לחץ על גלובס להפחית את העלות הנדרשת מהעסקה. גורם המקורב למגעים אמר לוואלה! ברנז'ה כי העיכוב בחתימת הוזה נבע מכך שהצדדים התקשו להגיע להסכמות באשר למחיר העסקה. עלות הפקת מוסף "עסקים" עמדה עד לרכישת מעריב על ידי שלמה בן צבי על סכום של כ-200 אלף ש"ח בחודש, ובן צבי היה מעוניין להפיק את המוסף ברבע מההוצאה, כ-50 אלף שקלים, סכום שבגלובס ראו כנמוך מדי.

מערכת מוסף "עסקים" פורקה לחלוטין עם עסקת הרכישה והמוסף עומד בפני איחוד מלא עם דסק הכלכלה של "מקור ראשון" - אשר ידיעות מ"גלובס" יועברו גם אליו. העורך הכלכלי של העיתון, ערן בן-טל, מונה לעורך עסקים במקום איתן מרקוביץ' שפוטר מהתפקיד לאחר עסקת הרכישה, כמו גם סגנו הדר חורש שהחליף אותו למשך זמן קצר. הפרשן הכלכלי הבכיר יהודה שרוני עבר לכתוב עבור "סופהשבוע" של מו"ל הג'רוסלם פוסט אלי עזור. יחד איתם פוטרו מהעיתון כל כתבי ועורכי "עסקים", כ-20 איש. בחודש האחרון התבסס "עסקים" על פרילאנסרים וכתבים של "מקור ראשון", אולם ניכר היה כי המערכת אינה מתפקדת כראוי וטעויות העריכה שזוהו בה היו רבות.

ב"גלובס" ו"מעריב" סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully