וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה נגד איתי אנגל: "אורח כבוד" של כוחות המורדים בסוריה

17.12.2012 / 20:48

ערוץ הטלוויזיה "אלמנאר", הממומן על ידי חיזבאללה, פתח היום אחר הצהריים את מהדורת החדשות שלו בידיעה על הדיווח של "עובדה" ושל הכתב איתי אנגל אשר חדר לעורף הסורי

ערוץ הטלוויזיה "אלמנאר", הממומן על ידי תנועת חיזבאללה הלבנונית, פתח היום אחר-הצהריים את מהדורת החדשות שלו בידיעה על הדיווח הבלעדי של "עובדה" מתוך סוריה, שישודר הערב (שני) ב"קשת".

מאחורי ה"פרגון" הנדיר של הערוץ למערכת "עובדה" ולכתב איתי אנגל עומד רצון להשחיר את המורדים הסורים שמנסים להפיל את נשיא סוריה בשאר אסד, הפטרון הפוליטי והצבאי של חיזבאללה. ב"אלמנאר" טענו כי אנגל, שצילם את הדיווח שלו בתוך סוריה לפני כשבועיים, היה "אורח כבוד" של כוחות המורדים בסוריה, ושהמורדים אותם ראיין היו מודעים לזהותו הישראלית. בפועל, אנגל הסתנן לתוך סוריה באופן עצמאי, ללא כל סיוע מהמורדים, ואיש מהאזרחים והלוחמים הסורים אותם פגש לא היה מודע לאזרחותו הישראלית.

בפתח מהדורת החדשות של הערוץ אמרה הקריינית כי "הארגונים החמושים בסוריה אירחו עיתונאי ישראלי, והביעו תקווה שאריאל שרון יבוא להילחם לצדם". הכותרת מוציאה מהקשרו משפט שאמר לאנגל קצין בכיר בצבא המורדים, שהצהיר כי איבתו לבשאר אסד עזה עד כדי כך ש"אפילו אם אריאל שרון היה מגיע לכאן, ואומר שהוא נגד אסד – היינו מקבלים אותו כאח".

הניסיון להציג את המורדים הסורים כמשת"פים של ישראל, בהתבסס על כתבתו של אנגל, נמשך לכל אורך הדיווח של אלמנאר. כך למשל, שודר קטע מראיון שהעניק אנגל לחדשות ערוץ 2, בו אמר כי הבריח את הגבול לתוך סוריה באופן עצמאי. המתורגמן של "אלמנאר" תרגם – "נכנסתי לסוריה בסיועם של המורדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully