וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ערוץ 10 הפגינו נגד נתניהו; ניסו להתפרץ לבית הליכוד

18.12.2012 / 11:48

(עדכון) העובדים, יחד עם נציגי החדשות המקומיות, מחו נגד התנהלות ראש הממשלה בעיכוב החקיקה שנועדה לאפשר את המשך פעילותם. המפגינים חסמו את רחוב קינג ג'ורג' לתנועה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

(עדכון אחרון: 13:52)
(עדכון: 12:45)
(עדכון: 12:28)

קריינות: דוד ורטהיים

כ-300 עובדי ערוץ 10 והחדשות המקומיות הפגינו היום (שלישי) מול בית הליכוד (מצודת זאב) שברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. העובדים מחו נגד התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת עיכוב הליכי החקיקה שנועדו לאפשר את המשך פעילותם של כלי התקשורת. במקום נשאו דברים העיתונאים מתן חודורוב, חיים לינסון ודרור פויר, וכן יאיר טרצ'יצקי מארגון העיתונאים, השותף גם הוא להפגנה. בארגון הדגישו מוקדם יותר כי מטרת ההפגנה היא "לומר לנתניהו: עד כאן! את העיתונות הישראלית לא תצליח לחסל!".

בין המפגינים, נצפו גם בכירים רבים וטאלנטים של הערוץ, ביניהם: ברוך קרא, רועי שרון, דורון הרמן, יואב הלדמן, קרני זיו, זיוית דווידוביץ, אושרת קוטלר, אורי רוזן, אורנה בן דור ואבי אלקלעי. גם עיתונאי מעריב קלמן ליבסקינד נכח בהפגנה.

המפגינים חסמו למספר דקות את רחוב קינג ג'ורג' לתנועה, ואף ניסו לפרוץ למצודת זאב, אך שוטרי יס"מ מנעו זאת מהם.

הפגנת עובדי ערוץ 10 מול בית הליכוד. יותם רונן
"המטרה: לומר לנתניהו: עד כאן!". המפגינים, היום/יותם רונן

עובדי ערוץ 10 וחדשות 10 קיבלו היום בבוקר מכתבי פיטורים, זאת לאחר החלטת הדירקטוריון אתמול בערב להוציא אותם למרות ההתקדמות בהליכי החקיקה בכנסת. בישיבת הנהלה שהתקיימה הבוקר הוחלט לכנס את כל עובדי הערוץ ולהודיע להם על ההחלטה העקרונית לפטרם, ומנהלי הערוץ הבהירו כי המכתבים יבוטלו רק לאחר שתזכיר התיקון לחוק יעבור בכנסת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הפגנת עובדי ערוץ 10 מול בית הליכוד. יותם רונן
מוחים מול בית הליכוד. עובדי ערוץ 10 והחדשות המקומיות, היום/יותם רונן

הבוקר עודכן סדר יומה של ועדת הכנסת המתכנסת ביום חמישי, וכעת באופן רשמי היא תדון בבקשת הממשלה להקדמת הדיון בהצעות חוק הרשות השנייה בעניין ערוץ 10 ובתיקוני החקיקה והורת השעה בעניין המשך שידורי החדשות המקומיות. טרם הוחלט מתי תתכנס ועדת הכלכלה, שם צפויים נציגי זכייניות ערוץ להציג את התנגדותן לתיקון החקיקה ודישתם להסדר כולל שיכיל הקלות כספיות גם עבורן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כינס את עובדי הערוץ והודיע על ההחלטה לפטרם. יואב הלדמן, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully