וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ערוץ 10: "מכתבי הפיטורין בטלים"

21.12.2012 / 2:33

מיד עם אישור חוק ההצלה לערוץ 10 הלילה בכנסת, הודיע מנכ"ל הערוץ יואב הלדמן לעובדים על ביטול הפיטורים ל-550 העובדים, והוסיף: "אני גאה להיות עובד של ערוץ 10"

עכשיו זה רשמי: מכתבי הפיטורים שקיבלו בתחילת השבוע עובדי ערוץ 10 בטלים - כך הודיע הערב מנכ"ל הערוץ יואב הלדמן. בבמכתב מיוחד ששלח ל-550 עובדי הערוץ, זאת עם אישור הארכת זיכיון הערוץ בשנתיים על ידי הכנסת, כתב הלדמן: "אחרי יותר משנה אני כותב לכם לילה טוב ומתכוון לזה. החוק עבר. הזיכיון שלנו הוארך בשנתיים נוספות. חובות העבר שלנו הוסדרו ולא יהווה מכשול בפני קבלת רישיון בתום תקופת הזיכיון. בלב כבד הוחלט על מתן מכתבי הפיטורין. קשה לי לתאר את תחושת ההקלה העצומה שאני חש כרגע כשיש לי את האפשרות לעדכן שמכתבי הפיטורים בטלים ומבוטלים".

"שנה שלמה של מאבק מאומץ, סוער, קשה, רגשי ומלא תהפוכות התנקז הלילה לרגע אחד מתוק במליאת הכנסת - לרגע בו ירד הפטיש והושלם סופית תהליך החקיקה. אני גאה להיות עובד של ערוץ 10", הוסיף.

לסיכום, הבהיר הלדמן כי "מכיוון שהודעות הפיטורים היו פועל יוצא של הנסיבות שנכפו על כולנו , ומכיוון שהכנסת אישרה את תיקון החקיקה להארכת הזיכיון בשנתיים, מכתבי הפיטורין בטלים ומבוטלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully