וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 8 מציג: הפקה חדשה, אותה פלטפורמה

24.12.2012 / 12:37

ב-HOT השיקו הבוקר את העונה החדשה של ערוץ 8, לראשונה מאז הסתיימה ההתקשרות בת 16 השנים עם "נגה תקשורת" והעברת הפקתו לידי חיים סלוצקי. המוטו: "הסיפור האמיתי"

בחברת הכבלים HOT השיקו הבוקר (שני) את העונה החדשה של ערוץ 8, לראשונה מאז הסתיימה ההתקשרות בת 16 השנים עם "נגה תקשורת" והעברת הפקתו לידי "סלוצקי אפיקי תקשורת". בחברה הציגו היום, בשיתוף עם יוצרים בולטים, את לוח השידורים החדש ואת צוות הנהלת והפקת הערוץ.

סוגיית הפקות המקור והסדרות הישראליות של ערוץ 8 שעמדה במרכז התרעומת שהביעו היוצרים המקומיים על העברת הערוץ הייתה הבוקר הנושא העיקרי. היוצרים הביעו חשש כי מרבית התכניות של הערוץ בהנהלתו החדשה יופקו "אין האוס" ויותירו אותם על פחות עבודה, אולם בפועל ניכר כי HOT והמפיק הראשי חיים סלוצקי עמדו בהתחייבות שנתנו ליוצרים: בערוץ החדש תושק רצועה ישראלית במסגרתה ישודרו סדרות מקור על בסיס יומי, והבוקר הוצגו סדרות נוספות של יוצרים מקומיים בולטים שנמצאות בהליכי הפקה וצפויות לעלות בערוץ 8 בהפקת בכורה. המנהלי הערוץ אישרו כי סוגיית הארכיון של "נגה תקשורת" נפתרה, והיא כל החומרים כולם הועברו לידיהם וימשיכו להיות משודרים בערוץ.

צפו בטריילר החדש של הערוץ:

סדרה על השמאל הישראלי לצד "רצועה הפונה לקהל גברי"

בין הסדרות שיעלו יהיו סדרת סיפורים אישיים בת 24 פרקים מאת תומר וברק היימן, סדרה בת ארבעה פרקים על השמאל הישראלי מאת רון כחלילי, סדרה על העיר לוד מאת אייל בלחסן ואורי רוזווקס, שיחד עם רינת קליין יצר גם סדרה בת שלושה פרקים על הפרופסור ישעיהו ליבוביץ. כל התכנים הישראליים של ערוץ 8 יהיו נגישים ללא תשלום בספריית ה-VOD, והם ישודרו גם באתר ynet במסגרת שיתוף הפעולה בין הגופים.

לצד הרצועה הישראלית מציג הלוח החדש גם רצועות רכש חדשות: רצועת פשע, רצועת מדע, רצועת סדרות, רצועה הפונה לקהל נשי ורצועה הפונה לקהל גברי. "בשנה הקרובה נשים זרקור אקטואלי, הן מבחינה חברתית והן כלכלית, שיתעד את ההתרחשויות בארץ המשפיעות על כולנו", מסרה מנהלת הערוץ רינת קליין. "הקו המנחה שלנו בבחירת הפקות המקור הוא מציאת תכנים מצוינים המחברים בין נושא חשוב, לסיפור אנושי, מרגש ומעניין. אנו מאמינים שהחיבור הזה יניב טלוויזיה שהיא עמוקה ואיכותית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה פרקים על השמאל הישראלי מאת רון כחלילי. שלומית אלוני, בסדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה לרנר תשמש כמנהלת התוכניות; עידית פנקס כמנהלת רכש

מלבד קליין שתנהל את הערוץ במקביל לתפקידה כמנכ"לית ערוץ הבידור הישראלי של HOT, הוצגו היום צוות ההנהלה של הערוץ. לשעבר מנהלת הפיתוח של הערוץ עדי ארבל, חוזרת לתפקידה תחת ההנהלה החדשה, וסדרה שהיא מצלמת בימים אלה על חייו של אסי דיין תעלה לשידור בערוץ בקרוב.

דנה לרנר ששימשה כמפיקה אחראית בחטיבת התוכן של HOT מונתה לתפקיד מנהלת התכניות. מי שהייתה כמנהלת התכניות בערוץ 8, עידית פנקס, עזבה את "נגה תקשורת" בתום תשע שנים והיא תמשיך בערוץ 8 בתפקיד מנהלת הרכש ולוח המשדרים. חגית סגל פרילינג ששימשה בשנתיים האחרונות כמפיקה ראשית של ערוץ הבידור- תשמש כמפיקה הראשית.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT8
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully