וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד ברגר, דובר חברת AHAVA, פורש

25.12.2012 / 13:26

במסגרת תפקידו הוביל ברגר במשך 9 שנים את האסטרטגיה התקשורתית הגלובלית ואת הטמעתה ב-35 מדינות שבהן משווק המותג AHAVA בעולם

אוהד ברגר (37), דובר וראש תחום התקשורת השיווקית, הודיע על פרישתו מחברת AHAVA מעבדות ים המלח, לאחר 9 שנים, ועל הקמת חברה לתקשורת שיווקית חווייתית. במסגרת תפקידו הוביל ברגר את האסטרטגיה התקשורתית הגלובלית ואת הטמעתה ב-35 מדינות שבהן משווק המותג AHAVA בעולם.

אחד המהלכים התקשורתיים הזכורים היה גיוסה של קריסטין דייויס (שרלוט מ"סקס והעיר הגדולה") כפרזנטורית הבינלאומית של המותג AHAVA בעולם.

יעקב אליס, מנכ"ל AHAVA: "לאוהד הייתה תרומה רבה ומשמעותית לצמיחת החברה לאורך השנים ולהצלחתה בעולם. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית ובמיזם החדש שהוא מקים".

לדברי ברגר, החברה החדשה ZIPPER תעסוק בתחום התקשורת השיווקית החווייתית ובמערכות היחסים שבין כל חברה לשותפיה העסקיים, ללקוחותיה ולעובדיה. תחום זה יכלול אירועי תוכן, קריאייטיב ומיתוג חווייתיים.

את החברה החדשה מקים ברגר עם אלי עזר – מפיק אירועים עסקיים בחברת "עידן חדש". "לאחר 9 שנים שבהן הובלתי את תחום התקשורת השיווקית הגלובלית של חברת AHAVA, אני מרגיש בשל לעבור לאתגר הבא ולהקים חברה שתספק שירותי תוכן חווייתיים" מסר ברגר.

לברגר תואר שני במנהל עסקים. את דרכו המקצועית החל בבאומן בר ריבנאי וביהושע TBWA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully