וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי נצפה בקרליבך? תבדקו בעצמכם

26.12.2012 / 16:34

מו"ל מעריב החדש שלמה בן צבי משלים המהלך לצמצום הצבע הצהוב בעיתון: לוואלה! ברנז'ה נודע כי מדור הרכילות של nrg ייסגר בסוף החודש. גם מדור התרבות בדרך לשנות את פניו

מדור הרכילות של nrg ייסגר בסוף החודש, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך יושלם המהלך שקידם מו"ל מעריב החדש שלמה בן צבי לצמצום סיקור התחום בעיתון - מהלך שהחל עם פיטוריה של כתבת הרכילות הוותיקה של מוסף "סופשבוע" ליאורה גולדנברג שטרן, ובהמשך עם פיטוריה של כתבת הרכילות של nrg מיקי לוין.

בעיתון מתכננים בימים אלה מחדש את הטיפול הכולל בתחום התרבות, וכפי שמסתמן חלק מהנושאים שטופלו על ידי מדור הרכילות יעברו לטיפול מדור התרבות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לשעבר עורך ערוץ היהדות באתר ynet, יואב פרידמן, מונה לעורך האחראי על תחום התרבות במעריב. לפי גורם בעיתון, גם מדור התרבות של nrg ישנה את פניו ויושק מחדש והוא יבוסס כמעט לחלוטין על תכני העיתון המודפס ועל תכני מגזיני התרבות של "מקור ראשון".

צביה בלום המשמשת כעורכת מדור הרכילות של nrg בשנה וחצי האחרונות תעזוב את האתר, לאחר שבחרה שלא להמשיך בתפקיד במסגרת המדור החדש. לפני שמונתה היא שימשה בשנים האחרונות ככתבת במדורים ובמגזינים שונים בקבוצת מעריב בהם מוסף "סגנון", תרבות מעריב ו"סופשבוע" ובעבר אף כתבה במגזין "רייטינג" ובמדור היהדות הקודם של nrg. בלום זומנה לשימוע שלפני פיטורים יחד עם מרבית עובדי מעריב זמן קצר לאחר שהושלמה עסקת הרכישה, אולם התבקשה להישאר למשך מספר שבועות נוסף.

סגירתו של מדור הרכילות מגיעה באותו החודש בו הושק מחדש מדור היהדות של האתר, ושני המהלכים יחד עלולים לרמוז על הכיוון העריכתי החדש של העיתון. שנתיים מאז ירד מהאוויר מסיבות תקציביות, הושב המדור לאתר ול עריכתו הופקד צביקה קליין אשר שימש בשנה וחצי האחרונות כראש דסק חוץ והעולם היהודי של "מקור ראשון" וככתב של מגזין הפנאי והבידור "מוצש".

ב-nrg בחרו שלא להגיב לדברים. צביה בלום סירבה להגיב לידיעה.

עוד בנושא:
מסתמן: בן צבי ימכור את "הוצאת מעריב" ל"כתר"
ליאורה גולדנברג-שטרן: "עובדי מעריב פוטרו כמו טישו משומש"
היהודי הטוב: בן צבי ישיק מחדש את ערוץ היהדות של NRG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully