וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון חדשות 2 החליט: "שש" ופגוש את העיתונות" יחזרו ללוח השידורים

27.12.2012 / 16:15

התוכניות "שש עם", ו"פגוש את העיתונות" ישובו כבר ביום ראשון למסך, זאת לצד המהדורה המרכזית שתשוב למתכונת רגילה. תקציב חברת חדשות 2 ל-2013 יעמוד על 86.5 מיליון שקלים

עכשיו זה רשמי: תוכניות ערוץ 2 "שש עם", ו"פגוש את העיתונות" ישובו כבר ביום ראשון ללוח השידורים - זאת כפי שפורסם השבוע לראשונה בוואלה! ברנז'ה. גם אורך המהדורה המרכזית ומהדורות סוף השבוע ישוב לזה שהיה טרם הקיצוצים האחרונים.

כזכור, בשבוע שעבור הורדו התוכניות מהאוויר, זאת על רקע כינוס מליאת הכנסת והדיונים על תזכיר החוק בעניינו של ערוץ 10. הסיבה הרשמית לקיצוצים הייתה העמקת הקיצוץ בחברת החדשות של ערוץ 2 ב-10 מיליון שקלים נוספים עליה החליטו קשת ורשת, המחזיקות בבעלות משותפת בחברה.

בישיבת דירקטוריון מיוחדת שנערכה היום, סוכם תקציב החברה לשנת 2013 והוא יעמוד על 86.5 מיליון שקלים המשקפים קיצוץ של 5 מיליון שקלים בלבד, זאת לעומת תקציב של 91 מיליון ב-2012. בחודשים האחרונים קיים מנכ"ל חברת חדשות 2 אבי וייס מגעים אינטנסיביים עם הזכייניות לגבי גודל הקיצוץ בתקציב החברה לשנה הבאה. "ברור היה לנו, לאור המצב בשוק הטלוויזיה המסחרית והתקשורת בכלל, שיידרש קיצוץ", כתב היום וייס לעובדים, "אולם עשינו כל שביכולתנו בכדי שנגיע לתקציב שיפגע באופן המינימלי בפעילות השוטפת של החברה".

עוד כתב וייס כי "הפיתרון הרגולטורי החלקי שהתקבל בשבוע שעבר בכנסת הצליח לצמצם את דרישת הקיצוץ שהובאה לפתחנו. אמנם רוב הפתרונות שהושגו אינם מצליחים לפתור את המצוקה התזרימית של בעלי המניות בערוץ 2 – במיוחד לאור צמצום ההכנסה מפרסומות בתקופה זו – אולם הסדר זה בהחלט צמצם את סכום הקיצוץ הנדרש".

עוד הוסיף וייס כי הוא "מבקש להודות ולציין את תרומתה המכרעת של יו"ר דירקטוריון החברה, תמי רוה, בגישור הפערים ובגיבוש מסגרת התקציב. ההבנה של מצב השוק מחד, אבל גם של צרכי חברת החדשות מאידך, הובילה בסופו של דבר לגיבוש ההסכמה בדירקטוריון החברה".

עוד בנושא:
הערכה: "שש" ו"פגוש את העיתונות" יחזרו בקרוב ללוח השידורים
אושר תיקון החוק להצלת ערוץ 10; זיכיונו יוארך בשנתיים
הקיצוצים בחדשות 2: "שש עם" ו"פגוש את העיתונות" מבוטלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully