וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו חיפה: כתבי מערכת החדשות פוטרו; המחלקה תיסגר

6.1.2013 / 16:29

הפיטורים: במסגרת רה-ארגון בנושא החדשות של התחנה וביסוסן על שת"פ התוכן של רדיו ת"א ו-ynet - כך החליט מנכ"ל הרדיו דני נישליס

כל כתבי מחלקת החדשות של רדיו חיפה פוטרו, זאת במסגרת הרה-ארגון בנושא החדשות של התחנה וביסוסן על שת"פ התוכן של רדיו ת"א ו-ynet - כך החליט מנכ"ל הרדיו דני נישליס. בחצי השנה הקרובה לא תהיה לרדיו בפועל מחלקת חדשות, אלא רכז חדשות בלבד שינהל את שת"פ התוכן.

במסגרת ההליך הסתיימה עבודתו של מנהל מחלקת החדשות של התחנה יוסי פישר, ששימש בתפקיד בעשר השנים האחרונות. עד סוף החודש יוחלט על מבנה חדש ומצומצם יותר של שידור החדשות המקומיות של התחנה. כמו כן הוחלט לבטל את מבזקי החדשות השעתיים של התחנה. בשבועות הקרובים יסתיימו מגעים עם אתרי אינטרנט שונים באשר למשיכת תוכן חדשותי מהם ושידורם ברדיו חיפה.

בשנה שעברה הוחלט בתחנות הרדיו של קבוצת "רדיו ישראל" - רדיו תל-אביב, רדיו חיפה, רדיו דרום וגלי ישראל להקים מערך חדשות כולל במסגרת שיתוף פעולה עם אתר ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות". במסגרת השת"פ כלול גם "רדיו ירושלים", למרות שאינו חלק מהקבוצה. על התכנים יפקח דירקטוריון ציבורי, כך בעקבות החלטת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

"היום, כשכל אחד יכול לקבל את החדשות שלו בכל עת במכשיר הסלולרי שלו או במחשב על שלחנו, הופכת מהדורת החדשות ברדיו לרלוונטית פחות ולכן הדרך בה טיפלנו בחדשות היום כמו לפני 18 שנה, כבר לא נכונה לתפיסתי", אמר מנכ"ל רדיו חיפה דני נישליס, אשר שימש גם כמנכ"ל רדיו תל אביב. "לפני כשנה, הקמתי את חברת החדשות לרדיו האזורי בשיתוף אתר ynet מתוך הבנה שיש לחבור לגוף חדשותי שמייצר בעיקר חדשות לאינטרנט. הדבר מבטיח פריסה ענקית של כתבים, עבודה סביב השעון, פרסום מיידי של ידיעה ברגע התרחשותה או קבלתה ולא לחכות לשעת השידור ובעיקר חדשות קצרות וענייניות".

נישליס הוסיף: "יש בדעתי להעתיק את המודל הארצי שבניתי לחדשות, בהצלחה רבה גם לרדיו האזורי, ל- 2 התחנות שבבעלותי, על פי מודל מצוין שפיתח מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully