וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה: נגדיל את כמות תוכניות התחקירים לקראת המעבר לרשיונות

6.1.2013 / 16:39

ועדת הטלוויזיה של הרשות הודיעה בסוף השבוע כי היא "רואה חשיבות רבה בקביעת תמהיל שידורי סוגה עילית שונה ממה שקבוע בכללים הקיימים כיום"

הרשות השנייה מתכוונת להגדיל את כמות תכניות התחקירים והדרמה המשודרות בערוצים 2 ו-10 לקראת המעבר לרישיונות - כך עולה מסיכום ישיבת ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות שהתקיימה ביום חמישי האחרון.

בתום הדיון, בנושא "קביעת שינויים בכללי הרשות השנייה בנושא שידורי תוכניות טלוויזיה", הודיעה הוועדה כי היא רואה חשיבות רבה בקביעת תמהיל שידורי סוגה עילית שונה ממה שקבוע בכללים כיום כך שהמסך יקבל חיזוק משמעותי במימד תוכניות התחקירים ותוכניות הדרמה.

בהתייחסה לתכניות התחקירים, הדגישה הוועדה כי אלה מהוות "נדבך יסודי וחשוב בחברה דמוקרטית", ועל כן על הרשות השנייה לעגן ז'אנר זה בכללים על מנת להבטיח את קיומו באופן משמעותי הרבה יותר. יו"ר הוועדה, יעקב שחם, אמר כי "תוכניות התחקירים הן אבן יסוד בחברה דמוקרטית ועל הזכיינים לשפר את נוכחותן על מסך הטלוויזיה בהיקפים משמעותיים תוך דגש על תחקירים כלכליים הנוגעים לאורחות חייו של כל אחד מאיתנו".

הוועדה תקבע כללים חדשים בנושא ואלה יובאו לשימוע ציבורי של כל בעלי העניין בתעשיית הטלוויזיה והיצירה בישראל, ולאחר מכן יובאו לאישור מועצת הרשות השנייה. מנכ"לית הרשות בפועל אילת מצגר אמרה כי "בעת הזו, בחלוף שנים רבות מתחילת השידורים המסחריים ולקראת המעבר לרישיונות, יש מקום לשקול שוב את כללי הרשות ולהתאים אותם לעידן זה ולשינויים בשוק הטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully