וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום עפר שלח: גיל ברק ודניאל זילברשטיין יגישו את "חמישיות"

8.1.2013 / 19:18

השניים ינחו בשלב זה את תכנית הכדורסל בערוץ הספורט, זאת לאחר שהשבוע שידר שלח את המשחק האחרון בתור פרשן ועזב סופית את הערוץ בתום שני עשורים לטובת הפוליטיקה

גיל ברק ודניאל זילברשטיין יחליפו הערב (שלישי) את עפר שלח בהנחיית תכנית הכדורסל "חמישיות" בערוץ הספורט, זאת לאחר שהשבוע שידר שלח את המשחק האחרון בתור פרשן ועזב סופית את הערוץ בתום שני עשורים לטובת העולם הפוליטי. ברק וזילברשטיין משמשים בשנים האחרונות כשדרני משחקי כדורסל בארץ ובחו"ל לרבות משחקי ליגת העל הישראלית, עוגן מרכזי בתכנית. לצידם ימשיכו לשמש כפרשנים מאמן מכבי תל-אביב ונבחרת ישראל לשעבר, צביקה שרף ושימי ריגר.

למרות שהשנים יגישו את "חמישיות" היום, אין מדובר במינוי קבע ובערוץ בוחנים בימים הללו מספר אפשרויות להגשת התכנית, בהם זהות מגישים אחרים או הגשה ברוטציה. המשחק בין הפועל ירושלים לבין מכבי תל אביב שהתקיים השבוע היה משחקו האחרון של עפר שלח בתור פרשן הכדורסל של ערוץ הספורט. בתום השידור נפרד ממנו שותפו הוותיק להגשה, ניב רסקין, וצפה יחד עמו בקליפ פרידה שהוכן לו על ידי אנשי ערוץ הספורט, בהם מודי בראון, מירי נבו, צביקה שרף, שימי ריגר, אלי אילדיס ואחרים.

התכנית "חמישיות" משודרת בערוץ ספורט 5+ זה קרוב לעשור והיא המשכה של התוכנית "צעדים". בין אנשי הכדורסל שהשתתפו בה לאורך השנים: ניב רסקין, אביב לביא, גילי מוסינזון, עודד קטש וארז אדלשטיין. בערוץ הספורט אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully