וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילה האחרונה - של הוועדה

15.1.2013 / 15:18

לידיעת מיכה פרידמן, יעל דן, רזי ברקאי ועוד: ועדה חדשה בגל”צ תאשר או תשלול היתרי עבודה לאזרחים עובדי צה”ל - זאת על מנת למנוע ניגוד עניינים

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, הודיע היום על הקמת וועדה מייעצת שתבחן את הפניות לקבלת היתרי עבודה נוספת של עובדי התחנה - זאת על מנת למנוע מצבים שבהם עובדי התחנה יימצאו בניגוד עניינים בשל עבודה נוספת.

רבים מהמגישים בגלי צה"ל הם עיתונאים שעובדים על תקן אזרחים עובדי צה"ל, בהם טלי ליפקין שחק, מיכה פרידמן, יעל דן, רזי ברקאי ונורית קנטי, אסף ליברמן, רן ינבאי, אהוד גרף, ירון וילנסקי וניב רסקין. כמה מהם עובדים גם בכלי תקשורת אחרים כמו ערוץ 2 או הטלוויזיה החינוכית.

מאז נכנס דקל לתפקיד הוא עסק באופן מוגבר בסוגיית התקנים בתחנה, הן של אזרחים עובדי צה"ל והן של פרלאנסרים. בשנה החולפת קיבלו רבים מהם הצעות לעבור לעבוד תחת תקן של אזרחים עובדי צה"ל בהיקף של חצי עד שני-שליש משרה כחלק מהליך ההתייעלות של התחנה. בשנה החולפת עזבו את גלי צה"ל עודד מנשה, דליק ווליניץ ורענן שקד, ונשקלה גם האפשרות להוציא לחופשה את מגישי "המילה האחרונה" עירית לינור, ג'קי לוי, אברי גלעד וקובי אריאלי.

בוועדה שתבחן את היתרי העבודות הנוספות של עובדי התחנה יהיו חברים המשפטן ד"ר יובל קרניאל שישמש כיו"ר הוועדה, העיתונאי שמעון שיפר, ויועמ"ש גלי צה"ל עו"ד אילת ביגר. "דווקא בתקופה הזו, שאינה קלה לתקשורת, מטרתנו היא לחזק את אמון הציבור בתקשורת ובעיתונאים, לחזק את מעמדו של המקצוע ושל העוסקים בו, מבלי לפגוע ביכולתם של העיתונאים להתפרנס בכבוד", מסר היום קרניאל.

ירון דקל, מפקד גלי-צה"ל אמר היום כי "הוועדה בראשותו של ד"ר יובל קרניאל, תהיה נדבך חשוב ביותר להטמעת ערכי אתיקה מקצועית בגלי צה"ל ואני משוכנע שגופי תקשורת נוספים ילכו בצעדינו. אני מאמין כי עקרונות, השקיפות, האתיות והשוויוניות חייבים להיות נוכחים בכל החלטה בכל נושא ובכל עת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully