וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן-צבי ידפיס את "מקור ראשון" ב"מעריב"

16.1.2013 / 13:11

עמוס מימון רכש את בית הדפוס של מעריב מנאמני העיתון בסכום של 65 מיליון שקלים, ובחמש השנים הבאות הוא יתופעל על ידי מעריב. המפסידה הגדולה: קבוצת "הארץ"

שלמה בן צבי יעביר את הדפסת "מקור ראשון" מבית הדפוס של קבוצת הארץ "גרפופרינט" אל בית הדפוס של קבוצת עמוס מימון בבת-ים. המהלך ייעשה בעקבות הסכם שנחתם אתמול (שלישי) בין מו"ל מעריב החדש בן צבי, לבין מימון, אשר כזכור רכש את בית הדפוס של מעריב מנאמני העיתון בסכום של 65 מיליון שקלים. על פי ההסכם, בחמש השנים הבאות יתופעל בית הדפוס על ידי מעריב.

במסגרת עסקת המכירה הושג הסכם ולפיו הסכימה קבוצת מימון להשכיר את בית הדפוס לקבוצת בן צבי, בהתאם לתנאים שנקבעו בין הצדדים בהסכם עקרונות, כך שתתאפשר המשך הוצאתו לאור של העיתון באופן סדיר בחמש השנים הבאות ותתאפשר המשך העסקתם של בין 70 ל-110 עובדי הדפוס.

המפסידה הגדולה מהעסקה היא קבוצת הארץ, אשר נמצאת בקשיים כלכליים והעסקה עם מימון תסב לה נזק של מליוני שקלים בשנה. הקבוצה מדפיסה בבית הדפוס "גרפופרינט" אשר בקיבוץ תל יצחק מלבד "מקור ראשון" גם שורה ארוכה של מקומונים, את "גלובס" ואת "ישראל היום". האחרונים הציעו גם הם לנאמני העיתון לרכוש את בית הדפוס של מעריב והצעתם עמדה על 50 מיליון שקלים - מה שמרמז על כוונותיו העתידיות של אדלסון למשוך גם הוא את הדפסת עיתונו מקבוצת הארץ.

טרם התקבלו תגובות הארץ ומעריב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully