וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקפאה של שנתיים: ערוץ 10 מפשיר את "אקסטרים מייקאובר"

20.1.2013 / 10:53

הדוקו-ריאליטי "אקסטרים מייקאובר" ששודרה במשך שבע שנים ברשת ABC, מתוכננת להיות תכנית מרכזית בלוח השידורים של הערוץ כבר השנה

ערוץ 10 הוציא להפקה את הגרסה הישראלית של "אקסטרים מייקאובר", תכנית הדוקו-ריאליטי שבה משפץ צוות התכנית בית מהיסוד. את התכנית, הנחשבת להפקה יקרה במיוחד, מפיקה עבור הערוץ "דורי מדיה דרסט", ובימים אלה מושלמים הליכי הליהוק של המשפחות המשתתפות בתכנית.

בערוץ רכשו את פורמט "אקסטרים מייקאובר" כבר לפני שנתיים, אולם לאחר כחצי שנה לתוך ההפקה הוחלט להקפיא את התכנית כחלק מצעדי קיצוצים קיצוניים שהופעלו בערוץ לאחר שנעצרה הזרמת הכספים אליו מצד בעלי המניות. עלות הפקת התוכנית מוערכת בכעשרה מיליון שקלים, ובמקביל אליה הוקפאו אז גם "נבחרת ישראל", "מאורגנים" והפקות נוספות. בתקופה האחרונה הפשירו בערוץ שורה של תכנית עם הזרמתם של כ-80 מיליון שקלים מכיוון בעלי הערוץ במסגרת ההתחייבות למתווה ועדת לוקר שהאריכה את זיכיונו.

"אקסטרים מייקאובר" ששודרה במשך שבע שנים ברשת ABC, והיא מתוכננת להיות תכנית ריאליטי מרכזית בלוח השידורים של ערוץ 10. במסגרת התכנית מגיע צוות קבלנים למשפחה שנמצאת במצב כלכלי קשה ומתגוררת בבית שאיננו מתאים לצרכיה. הקבלנים הורסים את הבית עד היסוד ובונים אותו מחדש. הזכויות לפורמט התוכנית נרכשו בעבר על ידי זכיינית ערוץ 2 רשת שבסופו של דבר החליטה לוותר עליהן.

מערוץ 10 נמסר: איננו מגיבים על תכניות בפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully