וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לרשת: העליון ביטל ההוראה לקאסטאווי לקיום מו"מ עם ערוץ 10

20.1.2013 / 11:11

ביהמ"ש הורה לערוץ 10 להפקיד ערבות בסך של מיליון שקלים, כתנאי להשארתם של צווי המניעה האוסרים על רשת וקאסטאווי להתקדם עם הפקת "הישרדות". ערוץ 10: "הצו נותר על כנו"

הישג ל"רשת" בבית המשפט העליון. בית המשפט העליון פרסם הבוקר את החלטתו בעניין "הישרדות" וקבע כי הצו שניתן על ידי בית המשפט המחוזי בטל.

כזכור, בית המשפט המחוזי הורה לקאסטאווי, בעלי הפורמט של התוכנית, לנהל משא ומתן עם ערוץ 10 למשך תקופה של שלושה חודשים אולם העליון שינה היום את החלטת המחוזי וקבע כי בית המשפט אינו יכול לכפות על צדדים להסכם, שיחסיהם עלו על שרטון, להמשיך ולקיים שיתוף פעולה עסקי בניגוד לרצונם.

בית המשפט העליון הורה לערוץ 10 להפקיד ערבות בסך של מיליון שקל, כתנאי להשארתם של צווי המניעה האוסרים על רשת וקאסטאווי להתקדם עם הפקת "הישרדות", עד לקבלת החלטה סופית של המחוזי.

בית המשפט קבע כי לא ניתן להעדיף את גרסת ערוץ 10 על פני גרסאות "רשת" ו"קאסטאווי" ובאשר להחלטת המחוזי אומר העליון כי, כי אין מקום להורות על משא ומתן כשיש בעיית אמון ועל רקע ההפרות של ערוץ 10 את ההסכם.

כזכור, לפני כחודש הגישו "רשת" ו"קאטסטאווי" לבית המשפט העליון בקשת רשות ערעור על החלטת המחוזי בעניין הישרדות. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי קבע כי יש לאפשר לערוץ 10 לנהל משא ומתן במשך שלושה חודשים עם קאסטאווי אולם מנגד קאסטוויי טענה כי אין בכוונתה לנהל מו"מ שכזה.

העליון ביטל את צו ההוצאות שניתן כנגד "רשת" על ידי המחוזי, עד לפסיקה הסופית. "רשת" מיוצגת על ידי עורכי הדין חגיע דורון, אוריאל פרינץ ותומר שויירמן ממשרד ש.הורוביץ.

"רשת ראו בזה הישג משפטי, אבל זה קשקוש מקושקש"

בערוץ 10 לא מקבלים את ההכרזה של רשת על ניצחון משפטי. בסביבת הערוץ אומרים כי "רשת הוציאו הודעה לתקשורת שהם ניצחו בעליון, אבל אנחנו קיבלנו את כל הסעדים שביקשנו, בין היתר גם צו שיורה לקאסטווי לנהל משא ומתן של שלושה חודשים. בית משפט העליון, מתוך עשרה סעדים שביקשנו ביטל סעד אחד – ניהול משא ומתן, אבל אמר שכל השאר נשארים בתוקף בתנאי של הפקדת ערבות בנקאית של מיליון שח ואם היא תופקד כל ההחלטה של המחוזי תישאר. רשת ראו בזה הישג משפטי, אבל זה קשקוש מקושקש".

עו"ד ברוך כצמן, המייצג את ערוץ 10 מול רשת, אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה "בית המשפט העליון אישר את מרבית הסעדים הזמניים שנפסקו על ידי בית המשפט המחוזי והורה על ביטול צו ניהול המשא ומתן. כעורך דין אני יכול לומר שהלוואי שבכל תיק משפטי התוצאה תהיה כזו, ואפילו אם השני יטען בעיתונים שהוא ניצח".

"בסך הכל מדובר בניצחון משפטי ברור וחד", הוסיף עו"ד כצמן. "ההתקשרות האסורה מחודש אוגוסט עם החברה האנגלית לא יכולה לצאת לפועל וזו הנקודה המרכזית. הערוץ מתעתד לתבוע את כל הנזקים שנגרמו וממשיכים להיגרם לו בגלל התנהלות רשת והחברה האנגלית.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: ?ביקשנו מבית המשפט המחוזי צו מניעה ובית המשפט המחוזי קיבל את עמדתנו והוציא לרשת ולקרסטאווי צו מניעה עד לדיון בתביעה המרכזית. בית המשפט העליון דחה הבוקר מכל וכל את הבקשה של רשת וקאסטאווי לבטל את צו המניעה ולשביעות רצוננו הותיר על כנו את החלטת בית המשפט המחוזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully