וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות פנתה, ערוץ 10 טשטש את אסי דיין

20.1.2013 / 17:25

הרשות השנייה פנתה לערוץ וביקשה לבחון את השידור הערב של צילומי הארכיון בסדרה "החיים כשמועה" בהם מופיע דיין בעירום מלא. בסוף הוחלט על פשרה - למורת רוחם של היוצרים

הרגולטור לא מרגיש בנוח עם עירום גברי: הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו פנתה לערוץ 10 וביקשה ממנו לבחון שוב את השידור הערב (ראשון) של צילומי ארכיון של אסי דיין מתוך הסרט "שלושה ועוד אחת", זאת במסגרת הפרק השני של הסדרה האוטוביוגרפית "החיים כשמועה". הסיבה: בסרט, שצולם בשנות ה-70, מופיע דיין בעירום מלא והפרק מסווג לגילאי שמונה ומעלה. בעקבות פניית הרשות השנייה בחרו בערוץ שלא לשדר את הקטע כפי שנערך בפרק המקורי, והחליטו לטשטש את אזור חלציו של דיין - למרות רוחם של יוצרי הסדרה שביקשו להראות את הקטע המקורי.

את "החיים כשמועה" ביימו עדי ארבל ומויש גולדברג, והסדרה מבוססת על קטעי ארכיון רבים ונדירים - חלקם הציג ערוץ 10 לראשונה. למרות שהיא עוסקת בנושאים אשר חלקם לא קלים לצפייה, כגון אלימות, סמים, התאבדויות היא מסווגת לצפייה מגיל שמונה ומעלה. יוצרי הסדרה מספרים כי ברשות חששו גם משידורי הפרומואים, וביקשו מהערוץ שלא לשדר תכנים לא הולמים בשעות מוקדמות.

"לאסי דיין היו חיים סוערים, וזה בא לידי ביטוי בסדרה ועל המסך", אומרת ארבל בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "ההוראה לטשטש את הסצנה מהסרט היא מיותרת לדעתי, אבל לא הייתה ברירה. הקטע כפי שהופיע במקור לא יוצג, אבל הפרק ישודר כרגיל".

בערוץ 10 אישרו את הפרטים. מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הרשות הסבה את תשומת לב הזכיין לכך שיש לצפות בפרק מתוך הסדרה ובה עירום, ולסווגו לגיל הצפייה המתאים, בהתאם לתכנים הנמצאים בו. תכנים אשר יש בהם עירום מתאימים לצפייה של קהל צופים בוגר יותר, בהתאם לחוק סיווג וסימון שידורים, ובהתאם לכללי הרשות השנייה. הרשות לא דרשה טשטוש או השמטה של קטע כל שהוא מהסרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully