וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטרול פריק

21.1.2013 / 12:58

באולפני הרצליה השלימו השבוע פרויקט להתאמתו של אולפן נוסף לצילום תכניות בפורמט HD בהשקעה של מאות אלפי דולרים. כעת ממתינים בשוק הטלוויזיה למכרזים להזמנת הפקות

"אולפני הרצליה" השלימו לאחרונה פרוייקט להתאמתו של אולפן נוסף לצילום תכניות בפורמט HD (טלוויזיה ברזולוציה גבוהה(. בפרוייקט המדובר הושקע סכום של מאות אלפי דולרים. עם השלמתו של הפרויקט, מפעילה הקבוצה הן שני אולפנים והן ניידת שידור המאפשרים צילום בפורמט HD.

התאמתו של האולפן לצילום תכניות בפורמט החדיש עולה בקנה אחד עם המגמה הצפויה בשנים הקרובות בשוק הפקות הטלוויזיה. זאת לאחר שרשות השידור התחייבה בפני בג"ץ כי בבמסגרת הרפורמה ברשות, יועברו ב-2012 ו-2013 15% מהכנסות הרשות (כ-74 מיליון שקלים לטובת יצירה קנויה. כעת ממתינים בשוק הטלוויזיה כי הרשות תוציא מכרזים להזמנת ההפקות האמורות.

ערוץ 1 משדר כיום בפורמט HD באפיק 511, ועתיד לעבור בשנים הקרובות לשידור בפורמט HD גם באפיק 11. לפיכך, ההפקות העתידיות שיצולמו עבורו יצולמו בפורמט זה.

סער דטנר, מנהל תחום אולפני טלוויזיה באולפני הרצליה: "אנחנו גאים בכך שאולפני הרצליה היא כיום החברה היחידה המאפשרת צילום של כמה תכניות בפורמט HD במקביל. למרות שהתעשייה כולה נמצאת בתקופה כלכלית לא פשוטה, ראינו לנכון להשקיע את הסכומים הדרושים על מנת להתאים את עצמנו לסטנדרט המתקדמים ביותר הנהוגים כיום בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully