וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויחים עובדי רשות השידור ביום הבחירות?

22.1.2013 / 17:23

עוד תמורה בעד האגרה: בעוד מרבית עובדי המשק העובדים בשבתון ייהנו משכר של 200%, עובדי הרשות העובדים ירוויחו ביום הבחירות עד 325% משכרם הרגיל

גם ביום הבחירות, עובדי מדינה נהנים יותר: מסמך שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה חושף כי התשלום אותו מקבלים עובדי רשות השידור שעובדים ביום הבחירות גבוה בעשרות אחוזים מהתגמול הנהוג בכל כלי התקשורת האחרים.

על פי סיכום אליו הגיעו יו"ר ועדת עיתונות הפקה ברשות השידור יהודה כהן ומנהל כח האדם של הרשות צבי צימרמן, עובדי הרשות ביום הבחירות יתוגמלו בשכר של 225% לעובדים משש בבוקר ועד חצות, ובשכר של 325% מחצות ועד שש בבוקר - מועד ההכרזה על תוצאות האמת של הבחירות. על מנת לקבל את התגמול, נדרשו העובדים לחתום על טופס מיוחד.

לפי החלטת ועדת הבחירות המרכזית, ענף התקשורת כלול ברשימת "שירותים ציבוריים", בהם אין חובה להחיל יום שבתון על העובדים וכלי התקשורת פועלים כסדרם. בחלק מהגופים עובדים במתכונת מצומצמת תוך הוצאת עובדים לימי חופשה, באחרים מזוכים העובדים הפועלים במתכונת מלאה ביום חופש או מתוגמלים בהתאם.

למרות שאין בחוק הנחיות ברורות לגבי תגמול נוסף לעובדים שמוחרגים מהשבתון, פסיקות של בתי הדין לעבודה קבעו כי עובדים צריכים להיות מתוגמלים בשכר של 200 אחוזים מהשכר שהיו מקבלים אלמלא השבתון.

תגובת רשות השידור לידיעה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully