וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא ביום הבחירות: mako קרס למשך שעות

22.1.2013 / 18:41

(עדכון) אתר האינטרנט של קשת קרס בשעות אחר הצהריים עקב תקלה טכנית אשר טרם זוהתה - והיה חסום למשך כ-5 שעות. במקומו הופנו הגולשים לשידור ישיר בערוץ 2

(עדכון 20:19)

אתר האינטרנט של הזכיינית קשת, mako, אשר קרס בשעות אחר הצהריים עקב תקלה טכנית אשר טרם זוהתה, חזר לפעול בשעה האחרונה. האתר היה חסום לגלישה במשך כ-5 שעות, ובמקומו הופנו במהלך היום הגולשים לשידור הישיר של ערוץ 2. מדובר באירוע חריג במיוחד, אשר גרם לאתר ככל הנראה הפסדים כספיים אך לא פחות תדמיתיים - שכן מדובר באחד הימים הדרמטיים מבחינת היקף הסיקור החדשותי - אליו התכונן האתר במשך שבועות רבים.

באתר נערכו בחודשים האחרונים לסיקור הבחירות במסגרת מחלקת האקטואליה שהוקמה בו לאחרונה בראשות יעקב אילון מתוך מטרה לייצר תכני אקטואליה נפרדים לאלה של חברת החדשות - אשר תכניה מועברים באתר באופן קבוע. באתר הכינו רכיב מיוחד שישקלל את כלל המדגמים של כלי התקשורת ובמהלך היום הביעו בפני וואלה! ברנז'ה תקווה כי התקלה תתוקן עד למועד המדגמים, שעה 22:00 בערב, אז הוא מתוכנן לעלות.

מ-mako נמסר: "האתר חזר לפעילות מלאה לאחר תקלה מתמשכת שנסיבותיה עדיין נבדקות. אנו מודים לגולשי mako על שיתוף הפעולה ועל התמונות הרבות ששלחתם אלינו במשך כל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully