וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הצופים לא משחקים: רשות השידור שינתה תשדיר מאיים לתשלום אגרה

24.1.2013 / 12:20

לאחר שבתחילת החודש הוחלט שלא לגבות שכר טרחת עורכי דין עבור מכתבי התראה לחייבים בתשלום, כעת משנים ברשות גם את התשדיר הקורא לחייבים לפרוע את החוב - זאת בשל תלונות

רשות השידור ממשיכה בניסיונות לשינוי דעת הקהל כלפיה: לאחר שבתחילת החודש הוחלט שלא לגבות שכר טרחת עורכי דין עבור מכתבי התראה לחייבים בתשלום, כעת משנים ברשות גם את התשדיר הקורא לחייבים לפרוע את החוב. התשדיר הנוכחי מאיים כי "עם האגרה לא משחקים", והוא יוחלף - זאת בהמשך להמלצתו של נציב פניות הציבור של הרשות דדי מרקוביץ'.

מרקוביץ' כתב בפייסבוק השבוע כי סוגיית האגרה היא מהנושאים המשמעותיים שמעסיקים את משרדו. "מתחילת השנה קיבלתי קרוב ל-1,700 תלונות על ענייני אגרה", גילה, והוסיף כי תלונות על האופן שבו גובה הרשות את האגרה הוגשו גם למבקר ואף הוגשה תובענה ייצוגית בנושא.

"רשות השידור הנחתה את משרדי עורכי הדין הפועלים מטעמה כי החל מהחודש לא ישלחו יותר לציבור מכתבי התראה ובהם דרישה לתשלום שכר טרחת עורך דין בגין מכתבי ההתראה, דרישה שעוררה תלונות קשות נגד הרשות. "חשוב לי להבהיר כי הסכום של שכר הטרחה הגיע לקופת משרדי עורכי הדין ולא לקופת הרשות, רשות השידור לא 'התעשרה' מהסכום הזה", כתב מרקוביץ'.

ברשות השידור סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully