וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור אישרה: גולן יוכפז ימונה למנכ”ל חדשות 10

27.1.2013 / 19:41

בשעה האחרונה אישרה ועדת האיתור שהקים ערוץ 10 את מינויו של יוכפז למנכ"ל חברת החדשות של הערוץ – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כיום משמש יוכפז כעורך "אולפן שישי"

ועדת האיתור למנכ"ל חדשות 10 המליצה על גולן יוכפז לתפקיד, וההמלצה תועבר מחר לאישור דירקטוריון הערוץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מוקדם יותר היום (ראשון) הודיעה חברת החדשות של ערוץ 2 כי יוכפז יצא לחופש מעריכת "אולפן שישי" עקב המועמדות. דירקטוריון הערוץ צפוי לאשר מחר את המינוי לתפקיד, אותו מילא בתקופה האחרונה ובאופן זמני עורך "לונדון וקירשנבאום" אבי אלקלעי.

יוכפז (39), החל את דרכו בגלי צה"ל. הוא ערך את "אולפן שישי" מאז שנת 2008, והשימש שמגיש "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל. הוא שימש במשך שנים כעורך תכניתו של רפי גינת "כלבוטק", בעבר היה מועמד לתפקיד מפקד גלי צה"ל והיה בין ארבעת המועמדים האחרונים.

מזו תקופה ארוכה שיוכפז נחשב למועמד מוביל לתפקיד מנכ"ל חדשות 10. התפקיד כבר הוצע לו כמה פעמים בעבר, בין היתר עם פרישתו מחדשות 10 של ראודור בנזימן - אולם הוא סרב לקבלו. לאחר מינויו בשבוע שעבר של רפי גינת למנכ"ל הערוץ - גברו ההערכות כי התפקיד יאויש במהרה.

שמות נוספים שעלו בחודשים האחרונים כמועמדים לתפקיד הם אלה של עורך המהדורה המרכזית של חדשות 2 גיא סודרי, עורך "ידיעות אחרונות" לשעבר שילה דה-בר, עורך מעריב לשעבר ניר חפץ וסגן עורך "הארץ" לשעבר אבי זילברברג.

"מינוי גינת - שלב ראשון בחיזוק הקשר בין ערוץ 10 לידיעות אחרונות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully