וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 10 ממשיכים ללהק: בוקי נאה ינחה תכנית דוקו-ריאליטי חדשה

29.1.2013 / 12:14

מדובר בריאליטי שיעסוק במשפחות, ומפיקה אותו חברת "אבוט המאירי" המפיקה עבור הערוץ בימים אלה גם את "היפה והחנון" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

בוקי נאה ינחה תכנית דוקו-ריאליטי חדשה שתעלה בערוץ 10 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בריאליטי שיעסוק במשפחות, ומפיקה אותו חברת "אבוט המאירי" המפיקה עבור הערוץ בימים אלה גם את "היפה והחנון" והפיקה עבור הערוץ את כל עונות "הישרדות". בימים אלה משלימים בחברה את בניית מערכת התכנית וגורם המעורה בפרטים אמר הבוקר כי הצילומים מתוכננים להתחיל כבר בחודש הבא.

עבור נאה מדובר בחיזוק שיתוף הפעולה שלו עם ערוץ 10, שיתוף פעולה שיתהדק כעת עם ההעברה של "כלבוטק" לערוץ - שם הגיש בעונה האחרונה פינת פלילים קבועה. נאה, לשעבר כתב הפלילים של "ידיעות אחרונות", השתתף בעונת ה-VIP האחרונה של "הישרדות" ששודרה בערוץ 10. כיום הוא חלק ממערכת העיתון האינטרנטי "מגפון".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לצורך הצילומים, שיתקיימו בדרום הארץ, נאלץ נאה להשהות את מערך הסיורים המודרכים שהוא מעביר בתל אביב - עד לחודש אפריל. בערוץ 10 הוציאו לאחרונה מספר רב של הפקות שהוקפאו עקב מצוקה תקציבית ואי-ודאות באשר לאופק השידורים, זאת לאחר הזרמה של 80 מיליון שקלים מצד בעלי המניות והארכת זיכיון השידורים של הערוץ בשנתיים.

בערוץ 10 נמצאים כיום בתנופה של הפקות. כך למשל בגזרת הליאליטי הוציאו לדרך את העונות החדשות של "היפה והחנון" ו"מעושרות" שצילומיה הסתיימו ואת "אקסטרים מייקאובר" שנמצאת בשלבי ליהוק מתקדמים. בתחום הקומדיות ניתן אור ירוק בין היתר לתכנית סיטקום בכיכובם של ישראל קטורזה ושרית וינו-אלעד והתכנית "פרופיל 64" ו"ליטל מאם" עם ליטל שורץ. גם הדרמות "בני ערובה" ו"מלבי אקספרס" יצאו להפקה.

בוקי נאה סרב לאשר או להכחיש את הפרטים ומסר "על ערוץ 10 דברו עם ערוץ 10". מהערוץ נמסר בתגובה: "איננו נוהגים להתייחס לספקולציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully