וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוושינגטון - לרמת החייל: נטשה מוזגוביה הצטרפה ל-mako

30.1.2013 / 12:37

עד לאחרונה כתבת "הארץ" בוושינגטון, הצטרפה למחלקת האקטואליה של mako אותה מוביל יעקב אילון והיא תשמש ככתבת קבועה עבור תכנית בהגשתו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

נטשה מוזגוביה, עד לאחרונה כתבת "הארץ" בוושינגטון, הצטרפה למחלקת האקטואליה של mako אותה מוביל יעקב אילון והיא תשמש ככתבת קבועה עבור תכנית בהגשתו שתעלה בחודש הקרוב בקשת – כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

מדובר בתכנית אקטואליה שתשודר ברצועת הלילה של הזכיינית, כאשר חלק ממנה יתבסס על דיווחים של כתבים ברחבי העולם. כזכור, מלבד יעקב אילון הצטרף למחלקת האקטואליה של mako גם עורך החדשות אפי טריגר, בתפקידו האחרון ערך את המהדורה המרכזית של חדשות 10.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, מוזגוביה סיימה לאחרונה את עבודתה בעיתון "הארץ" לאחר ארבע שנים, זאת במסגרת תכנית הקיצוצים הנרחבת של העיתון לקראת שנת 2013. לא מונה לה מחליף בעיתון, שם המשיכו להשתמש בשירותיו של הפרשן המדיני הבכיר חמי שלו הממוקם בניו יורק. מוזגוביה עברה להארץ מעיתון "ידיעות אחרונות", שם כתבה במשך יותר משמונה שנים במגוון נושאים.

היא הגישה בעבר את התכניות "הבוקר השביעי" בערוץ 2 ואת "עושים רוח" בערוץ הראשון, כמו כן הגישה לצדו של דני קושמרו מהדורת חדשות מוקדמת בערוץ 2. היא הנחתה גם בערוץ 9 המשדר בשפה הרוסית תכנית תחקירים ותכנית דוקומנטרית. בעבר הייתה עורכת בעיתון "וסטי".

תגובת קשת טרם התקבלה. את תגובתה של נטשה מוזגוביה לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully