וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

30.1.2013 / 13:02

המינוי: לאחר כשנתיים וחצי שנים בהן שימשו כמשנים למנכ"ל במשרד. משה ראובני ואודי פרידן האריכו ב-5 שנים את החוזה שלהם מול IPG וישמשו כיו"ר פעילים

ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, לאחר כשנתיים וחצי שנים בהן שימשו כמשנים למנכ"ל במשרד. המינויים יכנסו לתוקפם בינואר 2013. משה ראובני ואודי פרידן, בעלי המשרד, יישארו כיו"ר פעילים.

ניב חורש (38), החל את דרכו בעולם הפרסום לפני 14 שנים. לפני כשש שנים, לאחר תקופות ארוכות בגליקמן נטלר סמסונוב ובבאומן בר ריבנאי, החל את עבודתו בראובני פרידן IPG. חורש פעל כסמנכ"ל הקריאייטיב כשלוש שנים ולאחר מכן עבר לתחום ניהול הלקוחות ומונה למשנה למנכ"ל.

זיו קורן (33), הוא בעל 10 שנות נסיון בעולם הפרסום, מתוכן ארבע שנים בראובני פרידן IPG. שימש בעבר כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון גולדמן, לאחר מכן הקים את - D9 חברה המתמחה ביצירתיות בשיווק, אשר שימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות ישראליות ובינלאומיות (כדוגמת Virgin Mobile). בשלוש השנים האחרונות משמש קורן כמשנה למנכ"ל.

משה ראובני: "ניב חורש וזיו קורן הם מרכיב אינטגרלי ב- D.N.A של ראובני פרידן ומסמנים התפתחות והתחדשות מבלי לזנוח את ערכי היסוד עליהם אודי ואני הקמנו את המשרד. יש להם את כל מה שצריך בשביל להוביל ולהצליח ואנחנו כאן כדי לעזור".

אודי פרידן: "השלמנו כעת את המהפכה במשרד שהתחלנו ב- 2009. אני חושב שזיו קורן וניב חורש כל אחד לחוד ושניהם ביחד הם מהפרסומאים הטובים ביותר בישראל שהוכיחו את עצמם במבחן המציאות. לרביעייה משה ראובני, אודי פרידן, ניב חורש וזיו קורן יש קסם וכוח מיוחד ויחד עם שאר מנהלי ועובדי המשרד צפוי לנו המשך מרתק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully