וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר חושך

31.1.2013 / 11:45

רשת מתחילה את הפקת העונה השנייה של "דייט בחשיכה", הפעם עם גימיק חדש: בימים אלו מחפשים המלהקים של התכנית גברים הומואים רווקים שישתתפו בפרק מיוחד

זכיינית ערוץ 2 רשת מוציאה לדרך את העונה השנייה של "דייט בחשיכה", ולוואלה! ברנז'ה נודע על אחד הגימיקים של הפורמט בעונה הבאה: בהפקת התכנית מכינים פרק שבו ישתתפו גברים בלבד, ובימים אלה מחפשים המלהקים של התכנית גברים הומואים רווקים שישתתפו בו.

"דייט בחשיכה" היא תכנית הכרויות המבוססת על פורמט הולנדי במהלה נפגשים גברים ונשים בחדר חשוך במטרה למנוע מהמראה החיצוני של כל צד להשפיע על ההחלטה לצאת עם הצד השני. בישראל שידרה רשת עשרה פרקים שזכו לממוצע עונתי על 24.8% וכ-640 אלף צופים לפרק.

מלבד בישראל, שודרה התכנית ב-15 מדינות נוספות בעולם. ככל הידוע, באף אחת לא שודר פרק שהשתתפו בו גברים או נשים בלבד. לקראת עליית התכנית לעונה שנייה ברשת ABC בארצות הברית פנו צופים לרשת באמצעות הבלוג שלה ודרשו לשלב בתכנית גם הומואים ולסביות - אולם זה לא נעשה.

העונה הבאה של "דייט בחשיכה" נמצאת בימים אלה בשלבי הליהוק הראשוניים, והיא מתוכננת להתחיל ולהצטלם בחודש אפריל. כמו בעונה הקודמת, גם השנה ינחה את התכנית ירון ברובינסקי.

תגובת רשת לידיעה לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully