וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן השתלמות סטייל

4.2.2013 / 11:39

עשרות עיתונאים, רובם מרשות השידור, ייצאו בשבועות הקרובים להשתלמות באקדמיה של BBC בלונדון. המטרה: ללמוד את האופן שבו הרשת פועלת במדיה החדשה. מי במצ'ופרים?

משלחת של עשרות עיתונאים ישראלים, רובם מרשות השידור, תצא בשבועות הקרובים להשתלמות באקדמיה של רשת BBC בלונדון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במשך שבוע ילמדו העיתונאים באקדמיה, אשר נוסדה לפני שלוש שנים, על מעבר התקשורת המסורתית למדיה החדשה והשימוש של עיתונאים ברשתות חברתית.

בעוד שבוע ייצאו ללונדון 16 מעיתונאי רשות השידור בהם כתב הערוץ הראשון דניאל אופיר, כתבי הרדיו ערן זינגר, נועם בר שלום דיקלה אהרון ושי זילבר ואיש מחלקת שידורי היהדות בערוץ הראשון שלומי גולדברג.

מספר שבועות לאחר מכן ייצאו להשתלמות באקדמיה בנושא סיקור באיזורי עימות שמונה עיתונאים ישראלים נוספים, בהם אלון שני מערוץ 2, גל ברגר מקול ישראל ואמילי גרינצוויג מעיתון "הארץ". בהשתלמות זו ישתתפו עיתונאים מאגן הים התיכון והיא תעסוק בעיקר בסיקור באזורי עימות. את ההשתלמות ארגן הגוף International Press Institute, ארגון בינלאומי העוסק בשמירה על חופש העיתונות במדינות עולם שלישי.

הנסיעה של עיתונאי רשות השידור ממומנת ברובה על ידי קרן ידע של עיתונאי הרשות, וזאת מתוך מטרה ללמוד את האופן שבו ה-BBC פועל במסגרות המדיה החדשה מתוך וליישם את הנלמד ברשות השידור. "רשות השידור נוסדה על בסיס העקרונות העיתונאיים והמבניים של ה-BBC", אומריו"ר אגודת העיתונאים דני זקן. "הגיע הזמן להתעדכן גם בשינויים שעברו על השירות הבריטי וליישם את מקצתם אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully