וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את רועי בן יוסף

4.2.2013 / 16:05

מנכ"ל שותף ב"עלמא מדיה" (צילום: נעה זיני)

גיל: 35

מה בעצם אני עושה? כיום אני מנהל ביחד עם השותף שלי, טל פלדמן, את "עלמא מדיה", חברה שמספקת שירותי פרסום לרשת. אנחנו מעניקים מגוון רחב של שירותים, החל מהפקת סרטונים לעסקים – סרטוני how to, סרטוני הדרכה, דרך פרסומות יוטיוביות וכרטיסי ביקור אינטרנטיים, ועד להפקה של סדרות אינטרנט.

השכלה: למדתי כלכלה בבר אילן כתואר ראשון, אח"כ המשכתי ללימודי תסריטאות אצל עידית שחורי וקינחתי בלימודי פלנינג בבצפר. אבל בתכל'ס, אני משכיל כל יום, מכל מלמדיי וסובביי.

תפקידים קודמים: מנהל מחלקת פיתוח תוכן באתר ynet. כחלק מתפקידי יזמתי וניהלתי את כל נושא סדרות האינטרנט באתר.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אילן יצחייק היקר, כיום העורך הראשי של Xnet, הוא שפתח לי את הדלת הראשונה: הגעתי לתפקידי ב-ynet מ-day job כלל לא סקסי בחברת היי-טק. אבל אילן, ששימש אז כעורך משנה באתר, ידע לזהות את האמן המיוסר המתחבא בתוכי, ונתן לו דרור לצאת החוצה. כך התחלתי בכלל לנסות ולעשות את האומנות שלי.

אחריו היה זה ערן טיפנבורן, סגן העורך הראשי, שפתח לי דלת נוספת, כשהוא האמין בי מספיק כדי לתת לי בכלל צ'אנס להעלות את סדרת האינטרנט הראשונה ב-ynet ("לוחמי האמת").

איפה אתה בעוד 5 שנים? אני? טייקון :)

מה אוכל לצהריים? אני טבעוני, אז בעצם כל דבר שלא חי פעם, ושלא יוצר על ידי מישהו חי, חוץ מאנשים כמובן.

פרגן למתחרים: השלישייה שלי היא: פוסט אופיס (סרטי תדמית ופוסט לפרסומות), סומיוקו של אודי סגל (שהיא חברת ה-הפקה לטלוויזיה של ימינו) ומאסטר מרקט (תדמית, פרסומות, וכמובן – "פיני").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully