וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת חתמה על 5 עסקאות שונות ל"חטופים" בגזרת הניו מדיה

5.2.2013 / 11:53

התוכנית תשודר ב-NORDICS NETFLIX, אתר Hulu ו-YLE. בנוסף, ARTE ו-SBS רכשו את זכויות הפצת הסדרה

הצלחה לזכיינית ערוץ 2 קשת גם בגזרת הניו מדיה: חתמה לאחרונה על 5 עסקאות שונות עבור "חטופים". בין העסקאות שנסגרו: אתר הווידאו סטרימינג NORDICS NETFLIX רכש את זכויות שידור העונה הראשונה של הסדרה עבור שוודיה, דנמרק, נורבגיה ופינלנד.

גם Hulu, אתר הוידאו השני בגודלו בעולם, הזמין עונה שנייה של סדרה אשר עלתה בו באוגוסט האחרון, והיתה לסדרה הישראלית הראשונה ששודרה באתר והיא הובאה בגרסתה המקורית בעברית, עם כתוביות תרגום לאנגלית. העונה השנייה תעלה במהלך 2013 והיא תשודר באתר וגם בפלטפורמת הפרמיום של האתר Hulu plus.

YLE, הערוץ הציבורי של פינלנד, הזמין אף הוא את העונה ה-2 של חטופים, עוד בטרם שודרה העונה הראשונה, הצפויה לעלות בחודשים הקרובים עם כתוביות תרגום לפינית.

הערוץ הצרפתי-גרמני ARTE, רכש את זכויות ההפצה של "חטופים" ב-DVD וזכויות שידור ב-VOD עבור 2 העונות של חטופים. מדובר בעסקה שנייה עם ערוץ ARTE אשר רכש את הסדרה לשידור בצרפת, גרמניה, אוסטריה, בלגיה, לוקסמבורג ושוויץ.

הערוץ האוסטרלי SBS רכש אף הוא את זכויות הפצת "חטופים" ב-DVD וזכויות שידור ב-VOD עבור העונה הראשונה של חטופים. העונה הראשונה הושקה ב-19.1 ב-SBS1.

אלון שטרוזמן, מנהל קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קשת בחו"ל: "אנו גאים מאוד בהצלחתה העולמית של "חטופים". העובדה שהתכנית נרכשה בגרסה המקורית שלה עבור טריטוריות רבות כל כך, מוכיחה את כוחו של סיפור טוב שמתאים לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully