וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור לבנת נגד התקשורת: "מסע שיסוי מכוער נגד שרה נתניהו"

6.2.2013 / 11:36

לטענת שרת התרבות והספורט, יחס התקשורת כלפי השמלה שלבשה אתמול רעיית ראש הממשלה היה "עליהום שובינסטי שנראה כי חצה קווים אדומים"

עריכה: גדי וינסטוק

שרת התרבות והספורט תוקפת הבוקר (רביעי) חלקים מכלי התקשורת הישראלית בתגובה לסיקור אתמול את האופן בו התלבשה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס השבעת הכנסת ה-19. "ושוב, במחזוריות קבועה "עליהום" על שרה נתניהו, והתירוץ הפעם- השמלה. שמלה! כמה שוביניסטי, רדוד ונמוך", כותבת לבנת בעמוד הפייסבוק שלה.

לטענתה, "הבוקר כל אישה באשר היא אישה, וללא קשר לשיוכה המפלגתי או לטעמה האישי בלבוש, אמורה לחוש עלבון צורב, צריכה לכעוס נוכח מפגן השטנה השוביניסטי ומסע השיסוי המכוער שבחרו אמש לנהל מספר כלי תקשורת, סביב לבושה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס השבעת הכנסת ה-19".

לבנת אף תוקפת במרומז כלי תקשורת ספציפיים שהתייחסו לנושא באופן נרחב במיוחד. הכוונה היא ככל הנראה לאתר ynet ולתוכנית הטלוויזיה של גיא פינס בערוץ 10. "לגיטימי לחלוטין לבקר ולהביע דעה, אולם יש לכך יש דרך ויש לכך מקום.

העובדה שאתר חדשות מוביל בחר בעמוד החדשות הראשי שלו להקדיש לנושא "מאמר" בעילום שם, והעובדה שתוכנית טלוויזיה נצפית בוחרת להקדיש לכך דיון מיוחד, מוכיחות שמי שבעיקר סובל מטעם רע מאוד הם לא אחרים מאשר אותם כלי תקשורת. נדמה לי שמישהו כאן חצה קווים אדומים".

טרם התקבלה תגובת ynet וערוץ 10 לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully