וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המיליונר הסודי" בדרך לישראל: ערוץ 10 ערך פיילוט ראשון

7.2.2013 / 15:56

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה צולם פיילוט עבור התכנית של ערוץ 4 הבריטי, חודשים ארוכים לאחר שהפורמט "שכב על המדף" בערוץ אשר עבר תקופה ארוכה של הקפאת הפקות

בערוץ 10 בוחנים בימים אלה אפשרות להפקת הגרסה הישראלית לתכנית הדוקו-ריאליטי "המיליונר הסודי" של ערוץ 4 הבריטי, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה אף צולם פיילוט ראשון עבור התכנית.

ההחלטה על צילום פיילוט הגיעה חודשים ארוכים לאחר שהפורמט "שכב על המדף" בערוץ אשר עבר תקופה ארוכה של הקפאת הפקות. הזכויות להפקת הפורמט שייכות לחברת ההפקות "דורי מדיה דרסט", המפיקה בימים אלה עבור ערוץ 10 את "אקסטרים מייקאובר". במקור תוכננה "המיליונר הסודי" להיות מופקת עבור ערוץ 1 אולם ברשות השידור וויתרו על הסדרה והיא הועברה לערוץ 10.

פורמט התכנית מבוסס על מיליונר הנשלח תחת זהות בדויה לעשרה ימים באזור מוכה עוני במדינתו ומתערה בקהילה הקומית תחת אמתלה של יוצר דוקומנטרי. לאחר היכרות עם הסביבה החדשה הוא מחליט למי מהנזקקים שהכיר לסייע בסכום כסף גדול, ובסוף כל פרק הוא נחשף ומעניק את התרומה.

"המיליונר הסודי" משודרת מלבד בבריטניה גם ברשת FOX האמריקאית ובערוץ 9 האוסטרלי עם שינויי פורמט קלים. החברה שפיתחה את הפורמט היא זו שפיתחה גם את "אמא מחליפה". בישראל שודרה התכנית בערוץ 8.

מערוץ 10 נמסר: "איננו מגיבים על תכניות בפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully