וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל מונה לעורך הראשי של וואלה!

7.2.2013 / 16:29

לצד תפקידו כעורך הראשי, ימשיך מגל לשמש כמגיש בכיר באתר. במסגרת תפקידו יהיה אחראי להובלת שידורי האולפן של וואלה! וחיזוקה כגוף אקטואליה עצמאי ומוביל בישראל

וואלה! מודיעה היום על מינויו של ינון מגל לעורך ראשי. מגל (43), הצטרף לוואלה! לפני כחצי שנה כעורך ומגיש בכיר, זאת לאחר ארבע שנים בהן הגיש את מהדורת מבט לצידה של מירב מילר. הוא החל את דרכו העיתונאית לפני כ-16 שנה כקריין, מגיש וכתב בקול ישראל. לאחר מכן שימש בשורה של תפקידים, ביניהם כתב שטחים בגלי צה"ל, כתב צבאי בערוץ 10 ומגיש חדשות בערוץ 10.

לצד תפקידו כעורך הראשי, ימשיך מגל לשמש כמגיש בכיר באתר. במסגרת תפקידו יהיה אחראי להובלת שידורי האולפן של וואלה! וחיזוקה כגוף אקטואליה עצמאי ומוביל בישראל. לקראת הבחירות, שהתקיימו בחודש שעבר, שידרה וואלה! סדרה של ראיונות אחד על אחד עם כל מנהיגי המפלגות המובילות כולל ראיון עם רוה"מ שנתן ראיון מצולם ראשון לאתר אינטרנט. למשדר המיוחד שהועבר בערב הבחירות היו רבע מיליון צפיות. גם ביום הבחירות הובילה וואלה! ברייטינג עם יותר גולשים וצפיות מבכל אתר אחר.

לאחרונה הושקה מהדורה חדשה בוואלה! חדשות: החדשות בדקה. פורמט אינטרנטי של מהדורת חדשות מתגלגלת שמתעדכנת כל הזמן מאולפן וואלה! עם כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. את המהדורה, שזוכה לעשרות אלפי צפיות ביום, מגישים ינון מגל, לוסי אהריש והילה קובו והיא משודרת באופן רציף כל היום ומתעדכנת באופן שוטף באתר ובכל אפליקציות וואלה! בסמארטפונים ובטאבלטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully