וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכמה בין אגודות העיתונאים לרשות: הרפורמה תצא לדרך תוך 3 שבועות

10.2.2013 / 10:04

בפגישה שנערכה אתמול בין נציגי הנהלת רשות השידור לבין נציגי העובדים הוסכם על יישוב המחלוקות בן הצדדים והנעת הרפורמה ב-1 במרץ

שוב, תאריך חדש להנעת הרפורמה ברשות השידור: בפגישה שנערכה אתמול (שבת) בין נציגי הנהלת רשות השידור לבין נציגי העובדים הוסכם על יישוב המחלוקות בן הצדדים והנעת הרפורמה ברשות תוך שלושה שבועות, ב-1 במרץ.

בפגישה, שנערכה בשערי צדק, נכחו יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים דני זקן ורותם אברוצקי יו"ר אגודת העיתונאים בתל- אביב, יו"ר רשות השידור אמיר גילת המנכ"ל יוני בן-מנחם וחבר הוועד המנהל יואב הורביץ.

הסיכומים בין הצדדים דורשים את אישור הממונה על השכר באוצר. בין היתר, הסכימה ההנהלה לדרישה כי לא יהיו עובדים עיתונאים ברשות השידור ששכרם מתחת לשכר המינימום. בסיום הפגישה, הודיעו כי אין עוד מחלוקות בניהם.

יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת: "ההסכמה בין רשות השידור לאגודת העיתונאים מאפשרת להציל את הרשות ממצב של מוות קליני, להחיות אותה מחדש ולהתחיל את תהליך ההבראה, השיקום והפיתוח שלה. שנים ארוכות של דיונים הסתיימו בתקווה שהשידור הציבורי יוכל עתה לבסס את מעמדו כשידור איכותי, רלוונטי, ישראלי וחדשני תוך התייעלות והפיכתו למוביל במפת התקשורת הישראלית".

מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם ברך על ההתקדמות במשא ומתן והביע תקווה כי אכן ניתן יהיה להתחיל את הרפורמה בתחילת החודש הבא והדגיש כי הנהלת הרשות נחושה ליישם את הסכמי הרפורמה ככתבם וכלשונם על פי לוח הזמנים שנקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully