וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת: "מעבר 'כלבוטק' לערוץ 10 - הפרה של סעיף האופציה הבלעדית"

10.2.2013 / 12:39

סאגת "הישרדות": זכיינית ערוץ 2 פנתה היום לביהמ"ש בבקשה לסילוק תביעת הערוץ על הסף; "פועל בדיוק באותן שיטות עליהן הוא מלין". ערוץ 10: "רשת לא מוכנה להשלים עם הפסדה"

מאבק הפרוגרמינג של רשת וערוץ 10 עולה מדרגה בעקבות הודעת ערוץ 10 על מעברה של התכנית "כלבוטק" מרשת אל לוח השידורים שלו, לצד מינויו של רפי גינת למנכ"ל הערוץ. בעקבות ההודעה פנתה הבוקר "רשת" לבית המשפט המחוזי בת"א בבקשה דחופה לסילוק התביעה של ערוץ 10 בעניין "הישרדות" על הסף, או לחלופין לביטול צווי המניעה הזמניים. דיון בנושא אמור להתקיים לקראת סוף החודש.

בבקשה שהוגשה הבוקר על ידי עוה"ד חגי דורון, אוריאל פרינץ ותומר שויירמן ממשרד עו"ד ש.הורוביץ, נטען על ידי "רשת" כי תביעתו של ערוץ 10 הוגשה בחוסר ניקיון כפיים משווע, תוך העלאת טענות אשר סותרות את התנהלותו של ערוץ 10 עצמו", כך לפי הבקשה. "נזכיר, כי ערוץ 10 לא גילה לבית המשפט הנכבד דבר וחצי דבר בקשר עם התנהלותו בנוגע לכלבוטק, וזאת, אף שההסכמות בקשר לכלבוטק הושגו עוד לפני החלטת בית המשפט הנכבד."

בזכיינית ערוץ 2 טוענים כעת כי מעבר "כלבוטק" לערוץ 10 הינו הפרה של סעיף האופציה הבלעדית המוקנית ל"רשת" בהסכם שלה עם הפקת "כלבוטק" - חברת "רפי גינת הפקות" שבבעלותו של רפי גינת.

"מדובר בניסיון נוסף של צד שאינו מוכן לקבל הכרעה חלוטה"

בבקשת "רשת" נכתב כי "ערוץ 10 – שתביעתו דנא, כמו גם הבקשה לסעדים זמניים שהגיש במסגרתה, מתבססת על טענות בדבר "נוהג", "אי-מעבר תכניות בין ערוצים", פניות במחשכים", "חציית קווים אדומים", וכיוצא באלה "פנינים" מבית מדרשו – אינו מהסס, אפוא, להעלות טענות כאמור בפני בית המשפט, ובו בזמן לפעול בדיוק באותה דרך פסולה, לשיטתו, וזאת "במחשכים" ו"בהיחבא" כטענותיו הוא".

עוד נכתב, כי "מעיון בכתבי טענותיו של ערוץ 10 בהליך נמצאנו למדים, אפוא, כי אין לערוץ 10 אף לא טענה אחת בודדה, שהוא עומד מאחוריה בהתנהלותו בפועל בעולם העסקי-מסחרי. למעשה, ערוץ 10 פועל ופעל בדיוק באותן שיטות עליהן הוא מלין בתובענה ובבקשה לסעדים זמניים".

כזכור, ערוץ 10 הגיש בחודש אוגוסט תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד רשת וחברת ההפקה ש "הישרדות" CASTAWAY הבריטית. בתביעה דרש ערוץ 10 לקבוע כי ההסכם בין רשת וחברת ההפקה חסר תוקף משפטי.

עו"ד ברוך כצמן המייצג את ערוץ 10 בעניין "הישרדות", מסר בתגובה: "מדובר בניסיון נוסף, שסופו ידוע, של צד שאינו מוכן לקבל הכרעה חלוטה של בית משפט העליון. רשת, לאחר שנדחתה על ידי שתי ערכאות שיפוטיות, פשוט לא מוכנה להשלים עם הפסדה הברור והחד. הפעם, בדרך לא דרך, היא מנסה לפתוח בהליך נוסף שהינו בגדר מהומה על לא מאומה. פשוט ערבוב מין בשאינו מינו. ערוץ 10 ימסור את תגובתו המלאה לבית המשפט ויבקש לחייב את רשת בהוצאות בגין הליך סרק נוסף מבית מדרשה. כזכור בית המשפט העליון החליט ממש לא מזמן לדחות את בקשת רשת לביטול צווי המניעה להותיר על כנם את צווי המניעה שבית המשפט המחוזי פסק עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully