וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה בשושנים

13.2.2013 / 11:48

חם בגזרת הדוקו: רינו צרור עובד בימים אלו על סדרה לערוץ 8 החדש של HOT שתלך בעקבות המתנחלים ההתנחלויות. גם בחינוכית הולכים על דוקו, שיתמקד בתעשייה הישראלית

העיתונאי רינו צרור עובד בימים אלה על סדרה דוקומנטרית עבור ערוץ 8 החדש של HOT אשר הושק לפני חודשיים עם לוח שידורים חדש. בערוץ הודיעו על רצועת שידור יומית של סדרות דוקומנטריות והוציאו להפקה מספר רב של סדרות חדשות.

מדובר בסדרה דוקומנטרית בת שלושה חלקים על התנחלויות ומתנחלים, וצרור גם יביים את אחד הפרקים שייקראו "אישה", "אמונה" ו"אדמה" לפי הנושאים בהם יעסקו. את שני הפרקים הנותרים יביימו נעם דמסקי ונעמי לב ארי. את הסדרה מפיק מוש דנון ("ינוסן הפקות") והיא ממומנת על ידי ערוץ 8.

עוד בתחום הדוקומנטרי: סדרה נוספת שהחלה להצטלם בימים אלה עבור הטלוויזיה החינוכית עוסקת בתולדות התעשייה הישראלית והיא מופקת על ידי אורי דיקשטיין וגידי יהושע ("לוטוס תוכן והפקות") בשיתוף הטלוויזיה החינוכית ובמימון מפעל הפיס. מדובר בסדרה בת חמישה פרקים כאשר כל אחד מהם מבוים על ידי במאי דוקומנטרי אחר: אבידע לבני (תעשיית המזון), יואב גורפינקל (תעשיית ההיי-טק), עופר וייצמן (התעשייה הביטחונית), תור בן מיור (התעשייה הרפואית) ועדי פרוסט (תעשיית היהלומים). את הסדרה יערכו גידי יהושע ושי קצב ומפיקה אותו דנה לוריא.

הסדרה נתמכת על ידי הקרן החדש לקולנוע, ומנכ"ל הקרן דורית ענבר התייחסה אף היא להפקה. "החזון שלנו הוא ליצור סדרה אשר תשקף את תולדות ארץ ישראל ומדינת ישראל מ"חור המנעול" של תולדות התעשייה, ותציג את ההיסטוריה הציונית בראי התעשיה הישראלית, על הדילמות, המבחנים וההישגים שלה", אמרה.

אלדד קובלנץ, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית מסר כי "הפקת הסדרה תאפשר להביא לידיעת הציבור את ההישגים הבלתי מבוטלים של התעשייה הישראלית, הטלוויזיה החינוכית היא הבית הנכון לדיאלוג מסוג זה". גידי יהושע, עורך הסדרה: "הסדרה היא מפגש בין התעשייה הישראלית המקורית של תעשיינים, פועלים, מכונות ופסי ייצור לבין תעשיית הטלוויזיה של בימאים, עורכים וצלמים. למרות השם הזהה מדובר בשתי תעשיות שונות מה שאנו מקווים יבטיח סדרה מרתקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully