וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות תקיים שימוע לגינת: ניגוד עניינים בין תפקידו כמנכ"ל לבין הגשת "כלבוטק"?

13.2.2013 / 21:33

ברשות השנייה יבדקו האם יש מקום לדרוש מרפי גינת לוותר על הפקת התכנית ולהעבירה להפקה פנימית של הערוץ במקום זו החיצונית שבבעלותו. ערוץ 10: "גינת אינו בעל מניות בחברה"

מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו תקיים שימוע למנכ"ל ערוץ 10 רפי גינת ותבחן בו חשש לניגוד ענייניים בין תפקידו כמנכ"ל לבין הגשת התכנית "כלבוטק" שתשובץ בקרוב בלוח השידורים של הערוץ. בערוץ 10 דוחים כל טענה על ניגוד עניינים ומדגישים כי גינת אינו בעל מניות בחברה. יצוין כי הליך אישור המועצה את מיניו של המנכ"ל, בכפוף לשימוע, הוא הליך פורמלי.

רפי גינת מונה לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10 לפני שלושה שבועות, ויחד עמו עברה גם "כלבוטק" אותה הפיק והגיש בזכיינית ערוץ 2 "קשת" ב-14 השנים האחרונות. חברת ההפקה של התכנית נמצאת בבעלותו של גינת, והיא משודרת מזה 33 שנים.

בשבוע שעבר כונסה פגישה ראשונה של מערכת התכנית "כלבוטק" בבית הוורד לקראת עלייתה של העונה החדשה בערוץ. בפגישה דנו באפשרויות השיבוץ של התכנית בלוח השידורים של הערוץ ובתכנים הצפויים בעונה הקרובה. ברשות יבדקו האם יש מקום לדרוש מרפי גינת לוותר על הפקת התכנית ולהעבירה להפקה פנימית של הערוץ במקום ההפקה החיצונית שבבעלותו.

מערוץ 10 נמסר כי "מינויו של גינת למנכ"ל הערוץ נעשה מתוך כוונה להעמיד בראש הפירמידה איש טלוויזיה מן המעלה הראשונה. בשום פנים ואופן אין בהפקת התוכנית 'כלבוטק' על-ידו כל ניגוד עניינים, שהרי חוק הרשות השנייה קובע כי 35% מההפקות הפנימיות יופקו בידי בעל הזיכיון (כולל בידי בעלי המניות בבעל זיכיון), על אחת כמה וכמה כשמדובר במנכ"ל שאיננו בעל מניות בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully