וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: טלי בן עובדיה מצטרפת לחדשות 10

14.2.2013 / 15:28

בן עובדיה תשמש כמנהלת פיתוח התוכן של החברה ועורכת ראשית של מגזין שישי החדש. במסגרת תפקידה כמנהלת הפיתוח תהיה אחראית על סדרות דוקומנטריות

שבה הביתה: אחרי שלל הערכות ושמועות, טלי בן עובדיה, מבכירי העורכים ואנשי התוכן בישראל תצטרף לחדשות 10 ותשמש כמנהלת פיתוח התוכן של החברה ועורכת ראשית של מגזין שישי החדש. במסגרת תפקידה כמנהלת הפיתוח תהיה אחראית על סדרות דוקומנטריות, שישודרו במסגרת חדשות 10 ועל פרויקטים מיוחדים.

בן עובדיה הייתה ממקימי חדשות 10 ושימשה בה סמנכ?ל החדשות והעורכת הראשית של המהדורה המרכזית. קודם לכן הייתה עורכת "אולפן שישי" ועורכת המהדורה המרכזית בחדשות ערוץ 2, היא שימשה כעורכת "משעל חם" עם נסים משעל וכראש מערכת החדשות של Ynet. בשנים האחרונות יצרה בן עובדיה שורה של סרטים דוקומנטריים עבור קשת בערוץ 2. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"ל תוכן וכעורכת ראשית של אתר "וואלה!".

גולן יוכפז, מנכ"ל חברת החדשות: "אני שמח ומברך את טלי עם שובה לחברת החדשות של ערוץ 10, שהייתה ממקימיה ומיוצקי ערכי המצוינות, חופש העיתונות והביקורתיות שבה. אני משוכנע שבשני תפקידיה תוביל טלי להישגים חדשים?.

טלי בן עובדיה: "חדשות 10 זה בית בעבורי, ואין כמו לחזור הביתה. אני שמחה להצטרף לצוות בראשותו של גולן יוכפז, שהביא עמו למערכת רוח חדשה, שסימניה הראשונים כבר נראים על המסך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully