וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע העונה: המפיק הראשי של The voice פוטר מתפקידו

14.2.2013 / 15:48

לוואלה! ברנז'ה נודע כי ב"קונסטנטין" המפיקה עבור "רשת" את תכנית הדגל שלה, הוחלט לסיים את עבודתו של המפיק הראשי גיל זמק. גורם בהפקה: "הפיטורים לא היו ברוח טובה"

באמצע העונה, המפיק הראשי של The Voice עוזב: לוואלה! ברנז'ה כי בחברת ההפקות "קונסטנטין" המפיקה עבור זכיינית ערוץ 2 "רשת" את תכנית הדגל שלה, הוחלט לסיים את עבודתו של המפיק הראשי גיל זמק באופן פתאומי רגע לפני שהתכנית מגיעה לסיום העונה. את מקומו במערכת צפוי לתפוס אמיר מור חסון שעבד תחתיו.

"הפיטורים לא היו ברוח טובה", מספר גורם במערכת The Voice, המתאר שיחה קשה שהתקיימה בין זמק לבין טובי נוישטד, מנכ"ל "קונסטנטין הפקות" בסיום אחד מימי הצילומים בשבוע שעבר. העונה השנייה של התכנית נמצאת בשלב ההופעות, שלב מתקדם בפורמט התכנית, וחצי העונה כבר מאחוריה.

גיל זמק הוא מפיק טלוויזיה וותיק ובין היתר שימש כמפיק הראשי של התכניות "רוקדים עם כוכבים", "משחק מכור", "מי רוצה להיות מיליונר" ו"בראבו". בשנים האחרונות שימש גם כמפיק אחראי מטעם זכיינית ערוץ 2 רשת ועם הגעתה של The Voice הצטרף ל"קונסטנטין הפקות" בתור המפיק הראשי של התכנית ושל חברת ההפקה והפיק את העונה הראשונה של The Voice.

ב"קונסטנטין הפקות" מסרו הבוקר בתגובה כי "הסוגיה אינה סגורה, ובשלב זה העבודה מתבצעת כסדרה". גיל זמק מסר: "אני מבקש שלא להתייחס".

תוך כדי כך, מוסף "7 לילות" צפוי לפרסם מחר (שישי) כתבת תחקיר המבטיח לחשוף, כפי שפורסם היום ב"ידיעות אחרונות", "סכסוכים, השמצות ומשברים". בין היתר, בכתבה ישנה התייחסות לקרע בין אביב גפן לצמד המנטורים מבית להקת משינה - יובל בנאי ושלומי ברכה, זאת לצד סכסוכים ועקיצות שכן נראו על המסך גם בינו לבין שלומי שבת ושרית חדד.

בין היתר, נטען בתחקיר שעלה חשש שגפן ניסה לתאם הצבעה עבור אחד המתמודדים עם שבת וחדד, מה שגרם לבנאי לאיים בפרישה מהתוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully